شاه ماهی نه استقلالی شد نه پرسپولیسی!
داریوش شجاعیان به مدت 1 فصل دیگر در تیم گسترش فولاد ماندنی شد!

داریوش شجاعیان در گسترش فولاد ماندنی شد

دیروز جلسه ای سرنوشت ساز در باشگاه گسترش فولاد با حضور مدیران این باشگاه و داریوش شجاعیان برگزار شد.

قرار بود در این جلسه آخرین وضعیت این بازیکن برای لیگ هفدهم مشخص شود. در حالی که شجاعیان به شدت مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار دارد و گفته می شد شخصا نیز تمایل به ترک گسترش دارد.

امروز اما در در پایان جلسه ای که در باشگاه گسترش فولاد برگزار نتیجه ای غافلگیر کننده برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شکل گرفت و قرار شد شجاعیان به حضورش در گسترش ادامه دهد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش با اشاره به این خبر گفته است: پس از نشستی که امروز (یکشنبه) در باشگاه گسترش فولاد با حضور  داریوش شجاعیان برگزار شد، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که این بازیکن امسال هم در تبریز به کارش ادامه بدهد و به تیم دیگری نرود. شجاعیان با ما قرارداد دارد و به‌زودی در تمرینات ما حاضر می‌شود. باشگاه پرسپولیس هم درخواستی برای جذب این بازیکن داشت، اما با تصمیم کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه گسترش فولاد، حضور این بازیکن هم در استقلال و هم در پرسپولیس منتفی شد.

به این ترتیب شجاعیان که به شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران مشهور شده بود این تابستان نه به پرسپولیس می رود و نه استقلال. هر چند مشخص نیست او که تمایل به خروج از گسترش داشت چگونه راضی به ادامه حضور خود در این تیم شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی