جدایی قطعی كاوه رضایی از استقلال؛ مقصد لیگ روسیه!
پس از جذب بیت سعید و سجاد شهباززاده توسط استقلال, جدایی كاوه رضایی تقریبا قطعی شده و این بازیکن حالا قصد دارد به لیگ روسیه برود!

كاوه رضایی به لیگ روسیه می رود!

علیرضا منصوریان هم امروز خوب می‌داند احتمال جدایی كاوه رضایی از ماندن او در استقلال بیشتر است. سرمربی استقلال تهران خیلی دلش می‌خواست (و می‌خواهد) مهاجم اول خود را نگه دارد اما كاوه سودای دیگری در سر دارد.

رضایی با ذهنیت رابطه خوب كارلوس كی‌روش و علیرضا منصوریان در حالی از ذوب‌آهن جدا شد و به استقلال پیوست كه از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت. كاوه استقلال تهران را برای ادامه فعالیت خود انتخاب كرد تا به پیراهن فیكس تیم ملی برسد. حدود یك سال از آن روز می‌گذرد اما اگر شما پیراهن تیم ملی را دیدید، كاوه رضایی هم دیده است!

كاوه رضایی خوب می‌داند با ماندن در استقلال و فوتبال ایران هر قدر هم گل بزند و بدرخشد شانسی برای حضور در جام‌ جهانی 2018 روسیه نخواهد داشت. به همین خاطر شماره 9 استقلال به دنبال راهی است كه لژیونر شود و از این طریق بیشتر به چشم كارلوس كی‌روش بیاید. شنیدیم اولین پیشنهادی هم كه به كاوه رضایی رسیده از لیگ یونان بوده است. این پیشنهاد بلافاصله با مخالفت مهاجم آبی‌ها مواجه شده است. كاوه به هر دلیلی نمی‌خواهد به لیگ یونان برود، چرا؟

رضایی دو پیشنهاد از بلژیك و روسیه دارد كه مشغول بررسی آن است. او بیشتر دوست دارد به روسیه برود و با درخشش در این كشور شانس خود را برای بازی در جام‌ جهانی افزایش بدهد. جام جهانی 2018 در روسیه برگزار می‌شود و كارلوس كی‌روش هم در اردوهای تیم ملی به دو، سه بازیكن كه از او مشورت خواسته‌اند توصیه كرده به لیگ روسیه بروند.

این خبر به گوش كاوه رضایی هم رسیده است. تنها راهی كه می‌تواند او را به آرزویش برساند بازی در لیگ روسیه است. بنابراین شماره 9 تصمیم خود را گرفته است كه به لیگی برود كه از طریق آن سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی به پیراهن فیكس تیم ملی رسیدند.

***

توضیح ضروری: آنچه باعث شده باشگاه استقلال تهران به تازگی باب مذاكره با حسن ‌بیت‌سعید، سجاد شهباززاده و حتی مرتضی تبریزی را باز كند به جدایی كاوه رضایی برمی‌گردد. استقلالی‌ها پس از پیغام‌هایی كه به كاوه دادند و او راضی به تمدید نشد، حالا به دنبال پیدا كردن جانشینی برای رضایی هستند كه فصل آینده را بدون مهاجم ششدانگ نمانند!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir