نظر مهدی طارمی درباره کارلوس کی روش
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی می‌گوید کی‌روش را از نظر تاکتیکی قبول دارد و به نظر او کی‌روش مربی بزرگی است.

صحبت های مهدی طارمی پس از بازی ایران و ازبکستان

مهدی طارمی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی مقابل ازبکستان که منجر به صعود ایران به جام جهانی روسیه شد، اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم و خوشحالم که توانستم در این امر نقشی داشته باشم و توانستم گلی به ثمر برسانم.

او با بیان اینکه صعود پیاپی تیم ملی به جام جهانی نشان از پیشرفت ایران در آسیا دارد گفت: از این مسئله خیلی خوشحالم. امیدوارم در ادامه هم این موضوع تداوم داشته باشد و بتوانیم در جام جهانی بعدی هم حضور پیاپی داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی درباره گلزنی‌اش در این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که توانستم گل بزنم. البته کل تیم تلاش کردند و ثمره تلاش‌مان را گرفتیم. این‌ها کار همه بچه‌ها بود و من فقط به آن پایان دادم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.

طارمی درباره اظهار نظر تاج که کی‌روش پس از جام جهانی در ایران می‌ماند، بیان کرد: کی‌روش بزرگ‌ترین مربی‌ای است که در ایران حضور داشته است. من او را خیلی قبول دارم و از نظر تاکتیکی مربی بزرگی است. اگر او بماند، صعودهای پیاپی ما هم ادامه پیدا می‌کند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور این تیم در جام جهانی گفت: هدف ما بالا رفتن از مرحله گروهی در جام جهانی است. امیدواریم حداقل 4-5 بازی در جام جهانی انجام دهیم تا مردم خوشحال شوند. این مردم یار دوازدهم ما بودند.

طارمی در پاسخ به پرسشی درباره توانایی‌اش در پنالتی گرفتن از حریفان گفت: من تا الان 10-15 پنالتی در یک سال اخیر گرفته‌ام. از بچگی پنالتی می‌گرفتم. به هر حال اگر مدافعان بی‌احتیاطی کنند، من بلد هستم که چگونه یک پنالتی برای تیمم بگیرم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir