دیدار استقلال و پرسپولیس در مونیخ آلمان!
اگر دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهر مونیخ آلمان اردوی آماده سازی خود را برگزار کنند, احتمال برگزاری دربی در مونیخ وجود خواهد داشت!

دربی ایران در مونیخ!

با برگزاری اردوی سرخابی‌ها در مونیخ آلمان، احتمال برگزاری دربی تهران در این شهر وجود دارد.

پس از برگزاری جلسه علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه با مسئول اسپانسری این باشگاه محوریت های صحبت این دو به برگزاری ادروی سرخپوشان در خارج از کشور و برگزاری این اردو به همراه استقلالی ها در یک کشور مشترک کشیده شد.

با توجه به اینکه استقلالی ها هم پیش از این جلسه ای با اسپانسر داشتند مقرر شد تا در صورت فراهم شدن شرایط تیم پرسپولیس همراه با تیم استقلال و البته در کمپ‌های مجزا اردویی را در تیرماه در آلمان و احتمالا در شهر مونیخ برگزار کنند.

همچنین صحبت‌هایی صورت گرفته مبنی بر اینکه در صورت موافقت هر 2 باشگاه دربی پرسپولیس و استقلال در مونیخ برگزار شود. در این خصوص مدیرعامل و سرمربی استقلال رضایت خود را اعلام کرده‌اند و طاهری هم ابراز رضایت کرده اما جواب نهایی باشگاه پرسپولیس منوط به پاسخ برانکو در این خصوص خواهد بود.

اگر برانکو هم موافقت خود را برای این بازی اعلام کند دربی تهران در مونیخ و در تاریخ 23 تیرماه برگزار خواهد شد.

البته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هر کدام برای برگزاری اردوی پیش فصل خود کشورهای دیگری مثل ارمنستان و اوکراین را در نظر گرفته بودند اما ظاهرا حامی مالی مشترک دو تیم به دو باشگاه پیشنهاد برگزاری اردو در یک کشور مشترک را داده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی