پشت پرده عدم تمدید قرارداد کامیابی نیا: پیشنهاد وسوسه کننده تیم اصفهانی
کمال کامیابی نیا همچنان قرارداد خود با تیم پرسپولیس را تمدید نمی کند و علت این کار شاید پیشنهاد وسوسه کننده تیم اصفهانی باشد!

چرا کمال کامیابی نیا با پرسپولیس تمدید نمی کند؟

تیم اصفهانی هافبک پرسپولیس را وسوسه کرده است.

یکی از باشگاه‌های اصفهانی حاضر است یک میلیاردو هشتصد میلیون به کمال کامیابی نیا بدهد و همین مسئله باعث شده این بازیکن درخواست مالی خود از باشگاه پرسپولیس را بالا ببرد.

قرارداد فصل پیش کامیابی‌نیا با پرسپولیس 900 میلیون با آپشن قهرمانی و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بوده است اما او برای فصل بعد یک میلیاردو‌نیم درخواست داده است. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس خوب می‌دانند اگر به کمال 500 میلیون بالاتر از سقف قرارداد بدهند آن وقت صدای دیگر بازیکنان هم درخواهد آمد.

درخواست مالی بالای کامیابی‌نیا از پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی بازتاب منفی برای این بازیکن داشته و با توجه به این موضوع مدیربرنامه‌های این بازیکن امروز طی گفت‌وگویی اعلام کرد؛ کمال مشکلی برای ماندن در پرسپولیس ندارد و قرارداد او به زودی تمدید خواهد شد.

اینکه باشگاه پرسپولیس بخواهد قرارداد یک‌ونیم میلیاردی با کامیابی‌نیا ببندد محال است و قرار است برانکو خودش در این زمینه وارد عمل شده و با کمال صحبت کند.

با صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بعید است کامیابی‌نیا این تیم را ترک کند و سیاستی که او و مدیربرنامه‌هایش در مذاکره با باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته‌اند بیشتر شبیه بازارگرمی است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی