اطلاعیه عجیب فدراسیون فوتبال درباره اسدی
ظاهرا بیانیه کارلوس کی روش علیه علیرضا اسدی، کار را برای فدراسیون فوتبال سخت کرده است و مجبور به اخراج اسدی شده است.

اسدی اخراج شده است؟

در حالیکه مهدی تاج، از یکی دو هفته پیش قصد داشت، اسدی را کنار بگذارد، اما بیانیه کارلوس کی روش علیه دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال، فضا را به سمتی برده که انگار کی روش رئیس فدراسیون فوتبال است.

به همین دلیل فدراسیون فوتبال در بیانیه ای عجیب، اعلام کرد که علیرضا اسدی مشاور عالی مهدی تاج شده است.

متن اطلاعیه را بخوانید:

بدینوسیله فدراسیون فوتبال به منظور جلوگیری از هرگونه اختلافات و ایجاد تنش در فضای شیرین به وجود آمده فوتبال که در سایه موفقیت های اخیر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به وجود آمده و در جهت رفع هرگونه تنش زدایی به اطلاع می رساند نظر به اینکه جناب آقای دکتر اسدی، دبیر کل محترم فدراسیون از مدتی قبل تقاضای کناره گیری از سمت دبیرکل را داشته و در این مورد با ریاست محترم فدراسیون فوتبال تفاهم شده است، لذا با توجه به خدمات صادقانه و شبانه روزی مشار الیه، ایشان کماکان همکاری خود را با فدراسیون به عنوان مشاور عالی ادامه خواهد داد. بدیهی است این تصمیم قبلا گرفته شده و هیچگونه ارتباط با شرایط به وجود آمده در چند روز گذشته نداشته و ندارد.»

البته اسدی دیروز در گفت و گو با رادیو ایران، به عینه اعلام کرد که قصد استعفا ندارد و استعفا هم نخواهد داد مگر اینکه هیات رئیسه او را برکنار کند.

این بیانیه عجیب اوج اختلاف ها و جزیره جزیره شدن را در فدراسیون فوتبال نشان می دهد. این  در حالی است که کارلوس کی روش، درصفحه اینستاگرامش، عکس مهدی محمد نبی، دبیرکل دوران ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال را منتشر کرده است و انگار می خواهد نبی دوباره دبیرکل فدراسیون فوتبال شود.

مهدی محمد نبی، دبیرکل پرحاشیه فدراسیون فوتبال هم در دوران کفاشیان و پس از ماجراهای بسیار و رو شدن بسیاری تخلفات و اسناد، توسط علی کفاشیان کنار گذاشته شد و جالب اینجاست که آن زمان هم برای نبی، حکم مشاور عالی صادر شد و مثل اینکه او تا پایان بهار سال ۹۵ از فدراسیون فوتبال حقوق قابل توجهی هم دریافت می کرد.

مشخص نیست که آیا برای اسدی هم حقوق قابل توجهی درنظر گرفته شده یا نه اما هر چه هست، تکرار تاریخ در فدراسیون فوتبال جالب به نظر نمی رسد. اگر اسدی مشکل دار بود و برای تیم ملی فایده ای نداشت و ناکارآمد بود، پس چرا مشاور عالی شد؟ و اگر طبق بیانیه فدراسیون فوتبال، خدمات صادقانه و شبانه روزی داشت، چرا برکنار شد؟

این سوالاتی است که مهدی تاج باید به آنها پاسخ بدهد. او فعلا درباره این تغییرات سکوت کرده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir