اولتیماتوم علی کریمی به باشگاه نفت تهران
شنیده‌ها حاکی از آن است سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از شرایط فعلی باشگاه به شدت ناراحت بوده و حتی امکان ترک تیم را هم مطرح کرده است.

ناراحتی علی کریمی از وضعیت نفت تهران

مشکلات این روزهای باشگاه نفت تهران نه تنها حل نشده بلکه در حل افزایش است. با اتمام مهلت 15 روزه به شرکت بهنام پیشرو کیش هیچ اتفاق خاصی نسبت به یک سال گذشته نیفتاده، به طوری که نه سهامی به شرکت بهنام پیشرو کیش منتقل شده و نه این شرکت به تعهدات خود در زمینه تهیه مفاسا حساب مالیاتی و تعیین تکلیف طلبکاران عمل کرده است.
 
در این بین شنیده‌ها حاکی از آن است که فردی با نام خانوادگی «مهاجر» که قرار بود در همین ابتدای کار 5 میلیارد تومان به عنوان اسپانسر به باشگاه تزریق کند، با وجود حضور در تمرینات تیم به تعهدات خود عمل نکرده و حتی 3، 4 روز است که پاسخگوی نفتی‌ها نیست تا علی کریمی که با قول‌ و وعده مسئولان باشگاه مسئولیت سرمربیگری نفت را قبول و روی تعهدات مالی اسپانسر هم حساب کرده بود با بن‌بست مواجه شود.
 
بر اساس همین شنیده‌ها علی کریمی که از شرایط فعلی بسیار ناراضی است، اولتیماتوم داده که اگر مشکلات فعلی تا پایان هفته حل نشود کنار می‌کشد و از ادامه همکاری با باشگاه نفت تهران انصراف می‌دهد.
 
نکته جالب در این بین حرکت قابل تامل مسئولان فعلی باشگاه نفت در انعقاد قرارداد با محسن سیدی و غلام حسنوی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و مربی تیم فوتبال نفت و افزودن آنها به کادر فنی علی کریمی است. این دو نفر جزو طلبکارانی بودند که در یک سال گذشته به شدت پیگیر مطالبات مالی خود و سایر همکاران و دوستانشان از مسئولان باشگاه نفت بودند و به نوعی در رسانه‌ها سردمدار این موضوع محسوب می‌شدند.
 
با امضای قرارداد با این دو مربی به نظر می‌رسد که آنها در پیگیری مطالبات خود شاید به اندازه قبل دیگر جدی نباشند یا تغییر روش دهند. البته پیش از این دو مربی مهرداد خانبان، آنالیزور پیشین نفتی‌ها هم که جزو طلبکاران بود به کادر فنی نفتی‌ها اضافه شد. جدا از توانایی‌های فنی که مربیان اضافه شده دارند، به نظر می‌رسد هدف اصلی مسئولان فعلی باشگاه نفت ایجاد شکاف عمیق و دودستگی بین طلبکاران باشگاه نفت است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mizanonline.ir