کدام مصاحبه باعث کینه ای شدن کارلوس کی روش علیه شجاع خلیل‌‌زاده شد؟
شجاع خلیل‌‌زاده بخاطر مصاحبه ای که 4سال پیش علیه کارلوس کی روش کرده بود, جزء لیست سیاه این مربی قرار گرفته است.

شجاع خلیل‌‌زاده چه گفت که کارلوس کی روش دیگر او را نمی خواهد

شجاع خلیل‌‌زاده اعلام كرد می‌خواهد به جام جهانی‌ روسیه برود ولی بعید به نظر می‌رسد او شانسی برای حضور در تیم ملی كی‌روش داشته باشد. این هم دلیل دارد. خلیل‌‌زاده به دلیل یك مصاحبه جنجالی علیه كی‌روش، به طور كامل وجهه خود را نزد این مربی خراب كرد.

وقتی كارلوس، خلیل‌‌زاده و خلعتبری را به جام جهانی‌ برزیل نبرد، این دو علیه كی‌روش مصاحبه كردند. سرمربی تیم ملی هم به طور كامل در جریان مصاحبه‌های آنها قرار گرفت و دیگر نام‌شان را در لیست خود قرار نداد اما خلیل‌‌زاده در آن مصاحبه چه گفته بود؟ آن زمان به دلیل اختلاف كی‌روش و كرانچار بعضی از بازیكنان سپاهان از جمله امید ابراهیمی قربانی شدند. امید اما مصاحبه‌ای نكرد و شجاع این كار را انجام داد. او در مصاحبه‌ای گفت: «ابتدا باید بگویم اتفاقی كه برایم رخ داد را از چشم كرانچار نمی‌بینم. كرانچار هم مثل هر مربی دیگری دوست دارد بازیكنانش را در اختیار داشته باشد. از نظر من كی‌روش مقصر اصلی خط خوردن من و امید ابراهیمی است. او بازیكنانی را دعوت كرده و می‌خواهد به جام جهانی‌ ببرد كه در حد تیم ملی نیستند. نمی‌دانم بعضی بازیكنان به چه دلیل و به چه بهانه‌ای دعوت شده‌اند.»

خلیل‌‌زاده در بخش دیگر از حرف‌هایش، گفت: «بعضی بازیكنانی كه اكنون در اردوی تیم ملی هستند و به جام جهانی‌ هم می‌روند آن‌قدر در فصل گذشته ضعیف بودند كه تیم‌شان را نابود كردند. بازیكنی هست كه باشگاهش به واسطه بازی‌های بدش او را نمی‌خواهد اما كی‌روش او را به جام جهانی‌ برده است. این شرایط درست نیست. این درست است كه خیلی از جوان‌های خوب به جام جهانی‌ نروند و افرادی بروند كه هم سن‌شان بالاست و هم توانایی كمتری دارند؟»

كی‌روش این مصاحبه شجاع را خواند و او را وارد بلك‌لیست خود كرد. این بازیكن خیلی دوست دارد دوباره ملی‌پوش شود ولی با آن مصاحبه‌ای كه انجام داد، دیگر شانسی برای تیم ملی نخواهد داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی