دیکتاتوری سردار آجرلو در تراکتورسازی
سردار آجرلو که چندسالی است به عنوان مدیر تراکتورسازی فعالیت می کند درباره فعالیت های صورت گرفته در این باشگاه پرطرفدار هیچ گونه پاسخی نمی دهد

آجرلو جواب پس نمی دهد

بعد از دو سال که باشگاه تراکتورسازی بدون برگزاری جلسات هیئت مدیره و با نظرات شخصی سردار آجرلو مدیریت میشد، در نهایت چندی قبل تصمیم گرفته شد که 26 تیر ماه اعضای هیئت مدیره نشستی داشته باشند و درباره صورت‌های مالی تیم فوتبال تراکتور در یکی دو فصل اخیر بحث کنند.

جلسه‌ای که تشکیل شد اما خیلی زود و طبعا بدون نتیجه به پایان رسید.

سردار آجرلو که نفر اصلی حاضر در جلسه بود و مورد پرس و جو قرار می‌گرفت دقایقی بعد از شروع جلسه از کوره در رفت و از جلسه هم همچنین!

تا بعد از دو سال تراکتورسازی دوباره به یغمای مدیریت بدون جلسات هیئت مدیره برود و ابهام سر تا سر مسائل باشگاه را در بر بگیرد.

در حالی که با توجه به تهدید کاملا جدی تراکتورسازی از طرف ای‌اف‌سی مبنی بر حذف از لیگ قهرمانان آسیا مسئولان این باشگاه باید نهایت تلاش خود را برای شفافیت به کار بگیرند اما لجبازی‌های شخصی باعث شده تا هیئت مدیره سرخ های تبریز به هیچ نتیجه‌ای نرسد؛ و حضور افرادی مثل سعید عباسی در جلسه که از نظر آجرلو قانونی نبوده باعث شود تا مدیرعامل امروز تبریزی‌ها به نشانه اعتراض جلسه را نیمه کاره رها کند و صفر تا صد سوال‌ها را بی‌جواب بگذارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir