واکنش آندرانیک تیموریان به خبر خداحافظی اش فوتبال
آندرانیک تیموریان اعلام کرد که قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و بزودی تیم جدیدش را معرفی کرد.

آندرانیک تیموریان خداحافظی نمی کند

در حالی که غالب تیم‌های لیگ برتری لیست خود را تقریبا کامل کردند و لااقل به ترکیب اصلی خود نزدیک شده‌اند هنوز آندرانیک تیموریان برای ثبت قرارداد با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده. اتفاقی که باعث شد شایعاتی درباره خداحافظی قریب‌الوقوع کاپیتان سابق تیم ملی بشنویم.

البته آنقدر آندو در ماه‌های اخیر گوشه‌گیر بوده و افت فاحش‌اش روی خبرسازی او تاثیر گذاشته که از خبر خداحافظی او شاید چندان هم کسی متعجب نمیشد؛ اما هافبک توانمند سال‌های پیش فوتبال ایران برخلاف آنچه تصور میشد هنوز به ادامه دادن فوتبال اصرار دارد.

آندو درباره شایعه خداحافظی‌اش گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم سوالات‌شان را از خودم بپرسند تا اطلاعات غلط به مردم ندهند. تصمیمی برای خداحافظی ندارم. هنوز مهلت نقل و انتقالات باقی مانده و به زودی درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم

دوران افت آندو بعد از پیوستن به ماشین سازی در ابتدای لیگ شانزدهم شروع شد و هرچه فصل پیش تر می‌رفت او در پسرفت فنی اوج می‌گرفت. اگرچه حضور کوتاه‌مدت در نفت تهران توانست تا اندازه‌ای فرم گذشته را برای آندو به همراه بیاورد اما باید دید تصمیم روزهای آینده او چه خواهد بود؟ آیا مانند تابستان قبل فقط به مسائل مالی فکر می‌کند یا سودای بازگشت به دوران اوج را در سر دارد؟


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir