نامه اسپانسر به مدیران استقلال همراه با تهدید و دستور! عکس
اسپانسر تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس به تهدید مدیران سرخابی ها پرداخته است.

نامه تهدید آمیز اسپانسر به مدیران سرخابی

اسپانسر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال که دیدار این دو تیم در آلمان هم طبق خواسته‌ و اجرای مسئولان آن برگزار خواهد شد در نامه‌ای به مدیرعامل‌های دو باشگاه، نسبت به اخبار و شایعات مختلف درباره لغو دیدار و تصمیم به برگزار نکردن آن هشدار داد و از آن‌ها خواست همین امروز موضع‌گیری رسمی کرده و به برگزاری دیدار تاکید کنند.

دیشب پندار خمارلو مدیرروابط عمومی پرسپولیس خبر از لغو دربی داده بود که همین خبر عصبانیت شدید اسپانسر و نماینده آن را به دنبال داشت تا چنین نامه سفت و سختی برای مدیران دو باشگاه نوشته شود.

شیرازی که نماینده اسپانسرها است در بخشی از نامه گفته که همه شرایط برای برگزاری دیدار فراهم شده و همه زمینه‌ها با صرف هزینه، چیده و آماده است؛ و حالا اگر هر کدام از طرفین ماجرا که برای برگزاری دیدار توافق کرده اند از حضور در آلمان خودداری کنند در برابر لغو دیدار مسئول بوده و باید خسارات را بپردازند و البته در مراجع مربوطه پاسخگو باشند.

 

نامه به مدیران استقلال و پرسپولیس

نامه به مدیران استقلال و پرسپولیس



هرچقدر که مدیران دو باشگاه سعی می‌کنند استقلال و قدرت خود را نشان بدهند؛ اما اسپانسر در شرایطی قرار گرفته که خواسته یا ناخواسته دیکتاتور مابانه رفتار می‌کند؛ و نشان می‌دهد که ورشکستگی و مشکلات شدیدا مالی سرخابی‌ها چنان به این دو باشگاه فشار آورده که مجبورند برای کسب حمایت های مالی از طرف این اسپانسر به خواسته‌های ریز و درشت آن تن دهند.

گویا فعلا که چاره‌ای نیست. هنوز راه درآمدی دیگری در فوتبال ما کشف یا اختراع نشده!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir