بهانه تراشی عجیب سرمربی تیم امید بعد از حذف
امیرحسین پیروانی سرمربی تیم‌ملی امید بلافاصله بعد از شکست برابر عمان به سراغ بهانه‌ها رفت.

صحبت های امیرحسین پیروانی پس از شکست تیم ملی امید ایران

امیرحسین پیروانی پیروانی بعد از بازی انواع و اقسام گزینه‌های روی میز را به زبان آورد تا اثبات کند هر اتفاقی که بیفتد و هر بلایی که سر این جوانان بیاید او بی‌تقصیرترین است. پیروانی از مصدومیت‌ها و تغییر اجباری گفت و کامل نبودن بازیکنان‌اش و حتی آب و هوا؛ و البته این که حضور با تیمی جوان‌تر در این مسابقات تصمیم کی‌روش و فدراسیون فوتبال بوده.

البته که حضور در این تورنمنت با بازیکنانی که می‌توانند در المپیک 2020 توکیو به میدان بروند قابل توجه است و قدم رو به جلوی فدارسیون به حساب می‌آید اما این که سرمربی آن را بهانه‌ای برای چنین شکست‌هایی قرار دهد فقط از پیروانی و مربیانی شبیه به او برمی‌آید که اتفاقا در فوتبال‌مان کم هم نداریم. اگر این جوانان توانایی حضور در چنین مرحله‌ای را نداشتند و پیروانی این را می‌دانست، خیلی راحت از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی می‌کرد و کار را به کاردان می‌سپرد.

بهانه‌تراشی بعد از شکست را که سال‌هاست همه بلدیم! در فوتبال ایران هم در دور باطل مدیریت و مربیگری باعث شده افرادی مشابه او چنین حرف هایی را تکرار می‌کنند و گوش جامعه فوتبال که چه عرض شود؛ گوش فلک هم از این بهانه‌ها پر شده.

فدراسیون فوتبال و در راس آن تاج اگر ذره‌ای قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشند و در زمین واپس‌گراها و رانت‌خوارها بازی نکنند؛ باید بلافاصله تکلیف پیروانی و تیم امید و آینده این جوانان را روشن کرده و تغییرات جدی ایجاد کنند. برای پیشرفت فوتبال ایران. اگر نه، همین آش و همین کاسه در اولین سری رقابت‌های پیش رو تکرار خواهد شد. بهانه‌تراشی‌ها در انواع و اقسام فرم‌ها. آنچه پیروانی در طی چند رقابت اخیر تجربه‌هایی گران‌بها درباره‌شان به دست آورده و در این مورد آخر هم نشان داده برای رد گم کردن و شانه خالی کردن کارش را خوب بلد است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir