محسن کریمی: به خاطر استقلال از خودم گذشتم
محسن کریمی فعلا از لیست استقلال خارج شد اما قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد.

خارج شدن محسن کریمی از لیست استقلال

هافبک جوان استقلال تعبیر جالبی از خارج شدن نامش از لیست استقلال دارد.

محسن کریمی روز گذشته بعد از حرف و حدیث های فراوان نامش از لیست تیم فوتبال استقلال خارج شد ولی قراردادش را به مدت دوسال دیگر تمدید کرد تا یکی از بازیکنان از لیست آبی ها خارج شود.

کریمی در باره این تصمیم مهم گفت: وقتی این شرایط پیش آمد گفتم که استقلال مهمتر از من است و به همین دلیل قبول کردم که از لیست استقلال خارج شوم. در این شرایط استقلال به من نیاز داشت و من هم نمی توانستم برای تیم محبوبم دردسر ایجاد کنم.
او ادامه داد: اصلا نمی خواستم استقلال دچار دردسر شود. گفتم من در استقلال بزرگ شده ام و حالا نوبت من است به این تیم کمک کنم. این تصمیم را گرفتم و خیلی خوشحالم کمی فشار از روی کادرفنی آبی ها کم شد.

هافبک استقلال در مورد این که چه زمانی به میادین بر می گردد هم گفت:من هفته سوم می رسم، اگر نخواهم خیلی عجله کنم هفته ششم می توانستم آماده حضور در میادین شوم. اما به خاطر استقلال تصمیم گرفتم یک نیم فصل بیرون بنشینم و چون به تیم محبوبم کمک کردم به این تصمیم افتخار می کنم.

محسن کریمی در مورد شرایط استقلال می گوید: استقلال تیم بسیار بزرگی است و بازی کردن در آن برای هر بازیکنی افتخار است. من فکر می کنم بازیکنانی که به استقلال آمده اند همه بازیکنان بزرگی هستند و اگر بزرگی استقلال را درک کنند قهرمانی در لیگ برتر دور از دسترس نیست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی