زن فاسدی که فوتبالیست های اسپانیا از وی حسابی می ترسند! عکس
ماریا خوسه کلارامونت مدیری است که بانام رئیس شهرت یافته و گفته می شود خیلی از بازیکنان سرشناس اسپانیا از این زن حسابی می ترسند!

ماریا خوسه کلارامونت رئیس فوتبال اسپانیا

در پی بازداشت رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و پسر او توسط نیروهای امنیتی و گارد ملی اسپانیا، هر روز ماجرای جدیدی در این عرصه افشا شده و چهره‌ تازه‌ای از فوتبال به ظاهر حرفه‌ای اسپانیا به جهان فوتبال معرفی می‌شود.

در آخرین افشاگری صورت گرفته مشخص شده که «ماریا خوسه کلارامونت» یکی از مدیران ارشد فوتبال اسپانیا که در میان بازیکنان و اهالی فوتبال به «رئیس» مشهور است به مدت 2 سال در یک هتل 5 ستاره اقامت داشته و حتی در این مدت به منزل مسکونی خریداری شده با وام بلاعوض فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز سر نزده است.

خبرنگار آس اسپانیا در ادامه این مطلب به کنایه می‌نویسد: «لابد به رئیس خیلی خوش گذشته که دلیلی برای سرزدن به منزل مسکونی خود آن هم به مدت 2 سال نداشته است»

در ادامه این مطلب آمده است کلارامونت حتی نیاز نداشته به آرایشگاه برود چرا که با پول فوتبال اسپانیا آرایشگاه را به خدمت او می‌آوردند. او همه تعطیلات آخر هفته را با میهمانان ویژه خود در یک طبقه اجاره شده از هتل 5 ستاره گذرانده و هزینه ولخرجی‌های نجومی او بدون هیچ مشکلی و البته بدون صدور فاکتور و سند از محل خزانه فدراسیون فوتبال اسپانیا تأمین شده است.

 

عکس ماریا خوسه کلارامونت

عکس ماریا خوسه کلارامونت

 

در ادامه نویسنده تأکید می‌کند که برای تمام مدعیات خود سند و مدرک دارد. به عنوان مثال فیلم و عکس از کرایه تمام کوپه‌های قطار گران‌قیمت مادرید-پاریس موجود است و نشان می‌دهد که او حتی برای یک سفر به ظاهر کاری باز هم با دوستان خود یک ضیافت باشکوه ترتیب داده تا جایی که جنون تفریح و میهمانی باعث شده بدون دلیل یک قطار کامل کرایه شود.

روزنامه ال‌پایس یکی دیگر از منابع خبری افشارکننده در این مورد است که می‌نویسد: «یک مدیر برای دو سال در یک هتل 5 ستاره اقامت دارد و مدیر هتل از خود نمی‌پرسد چنین شخصی چگونه هزینه نجومی اتاق و طبقات کرایه شده را پرداخت می‌کند. هزینه یک شام ساده در چنین هتلی برای برخی از سیاسیون اسپانیا نیز قابل توجه است. البته اگر به هر شهروندی اجازه برداشت پول بدون محدودیت از خزانه فوتبال را بدهند این معما حل می‌شود.

در ادامه این گزارش به ترس بازیکنان از «رئیس» اشاره می‌شود و یکی از خاطرات کاسیاس، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا نشان می‌دهد که او با بازیکنان مثل برده رفتار می‌کرده و در برخی موارد گزارش‌هایی از فساد اخلاقی در این هتل 5 ستاره به نیروهای امنیتی اسپانیا رسیده است.

دریافت 250 هزار یورو در هفته به عنوان حقوق رسمی بسیار عجیب است وقتی بدانیم گران‌قیمت ترین بازیکن انگلیس یعنی وین رونی تنها 150 هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرد.

نکته بعدی که گارد ملی اسپانیا در این خصوص تصمیم می‌گیرد شایعه ارتباط ماریا کلارامونت با خانواده سلطنتی است و اگر این روابط به اثبات برسد باید منتظر دادگاهی پر از هیجان و حاشیه باشیم.

در پایان این گزارش به نفوذ این مدیر زن اشاره شده و آمده است: «انتخاب بازیکنان در ترکیب اصلی نیز با وی هماهنگ می‌شد. به عنوان مثال این مدیر مافیایی با آلونسو مشکل داشت و در چند بازی به دلبوسکه دستور داده از وی استفاده نکند» این برای فوتبال اسپانیا یک فاجعه ملی محسوب می‌شود و باید منتظر نتیجه دادگاه مربوط به پرونده فساد مالی و اخلاقی فوتبال اسپانیا بمانیم


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mashreghnews.ir