افشاگری جنجالی رضایی درباره قرارداد عجیبش با نفت تهران
دستبردن در قرارداد بازیکن تیم نفت تهران و تبدیل کردن مبلغ قرارداد بازیکن از 100 میلیون تومان به 100هزار تومان, سوژه برنامه نود شد.

دستبردن در قرارداد، شگرد جدید تیم های بحران زده

علی اکبر رضایی مدافع میانی تیم فوتبال سمنان بعد از درخشش در لیگ یک مورد توجه علی کریمی قرار گرفت و با قراردادی یک ساله به تیم نفت تهران پیوست اما بعد از حضور نیافتن علی کریمی روی نیمکت نفت تهران و حضور حمید درخشان به عنوان سرمربی این تیم ، مبلغ قرارداد این بازیکن دستکاری  و دچار تغییر شده است.

علی اکبر رضایی در گزارشی که از برنامه 90 شب گذشته (9 مرداد) پخش شد، درباره تغییر مبلغ قراردادش با نفت تهران از 100 میلیون تومان به 100 هزار تومان که واکنش علی کریمی، سرمربی سابق نفت را در پی داشته، اظهار داشت: پس از انتخاب علی کریمی برای سرمربیگری نفت، پیگیر تمرینات این تیم شدیم و پس از سه هفته تمرین کردن با تائید کریمی برای عقد قرارداد به هیئت فوتبال رفتیم.

او ادامه داد: طبق درخواست باشگاه روز بازی سوپرجام ورزشگاه اکباتان رفتیم تا مراسم معارفه سرمربی جدید برگزارشود. ساعت 16:30 از خوابگاه بیرون آمدیم و اسامی بازیکنان برای بازی برای دیدار با پرسپولیس اعلام شد بازیکنان مانده بودند چه اتفاقی افتاده که مربی جدید اعلام کرد نفرات اعلام شده در لیست بمانند و سایرین پس از تسویه حساب با باشگاه هر کاری دوست دارند انجام دهند. ما هم به خانه برگشتیم و نفت با تیم جوانان سوپرجام را برگزار کرد.

رضایی ادامه داد: قبل از بازی با پرسپولیس سه روز برای عقد قرارداد به هیأت فوتبال و سازمان لیگ می رفتیم اما مسئولان می‌گفتند اجازه بازی به نفت و ثبت قرارداد بازیکنان داده نمی‌شود. نمی‌دانم چگونه چند ساعت پیش از شروع سوپرجام چنین اتفاقی افتاد.

او خاطرنشان کرد: یک شب پس از بازی سوپر جام به من پیامکی دادند که در آن نوشته بود آقای درخشان کمال تشکر را از شما دارد و امیدواریم در جای دیگر موفق شوید.

وی اضافه کرد: قراردادم با تائید کریمی امضا شد و مبلغ را هم او تعیین کرد. در سازمان لیگ قرارداد را ثبت کردیم و فرم شناسه فردی را در سازمان لیگ و هیئت فوتبال به ثبت رساندیم اما پس از مدتی با حضور در هیئت و بررسی شناسه فردی متوجه شدم 3 صفر از برگه قراردادم خط خورده و قرارداد 100 میلیون تومانی ام، 100 هزار تومان شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir