مجبور کردن مسعود شجاعی و حاج صفی برای بازی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس!
باشگاه پانیونیوس یونان در بیانیه ای اعلام کرد که مسعود شجاعی و احسان حاج صفی باید درمقابل تیم رژیم صهیونیستی بازی کنند!

بیانیه باشگاه پانیونیوس یونان درمورد بازیکنان ایرانی

باشگاه پانیونیوس یونان با انتشار بیانیه‌ای خواهان بازی دو لژیونر فوتبال ایران مقابل تیم مکابی رژیم صهیونیستی شد!

در این بیانیه باشگاه پانیونوس یونان ضمن اعلام احترام به عدم سفر لژیونرهای ایرانی‌اش به سرزمین های اشغالی در بازی رفت، خواهان حضور آنها در بازی برگشت لیگ اروپا برابر تیم مکابی شده است و این در حالی است که این باشگاه می داند که حضور این دو بازیکن در مقابل تیمی از رژیم اشغالگر قدس امکان ندارد.

تیم پانیونیوس یونان فردا شب (پنجشنبه شب) در بازی برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی نیوازمیرنا میزبان تیم مکابی رژیم غاصب صهیونیستی است. مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، ملی‌پوشان ایرانی برای بازی رفت همانطور که انتظار می  رفت همراه با تیم پانیونیوس به سرزمین‌های اشغالی سفر نکردند، اما باشگاه پانیونیوس از آنها انتظار دارد تا در بازی برگشت و با توجه به اهمیت نتیجه آن به میدان روند!

در بیانیه باشگاه پانیونیوس یونان که در آستانه بازی با حریفی از رژیم غاصب صهیونیستی منتشر شده و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی این کشور داشته آمده است: «باشگاه پانیونیوس به تصمیم مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی برای عدم همراهی تیم فوتبال این باشگاه در بازی رفت برابر تیم مکابی احترام کامل می‌گذارد، اما این بار بازی در ورزشگاه نیوازمیرنای آتن برگزار می‌شود و همراهی آنها ضروری است».

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است: «تمامی بازیکنان در این سطح برای تمام بازی‌های فصل انتخاب شدند. بازیکنان باید به قراردادهای خود پایبند باشند و تمام تلاش خود را برای صعود تیم پانیونیوس به کار گیرند.»

به نظر می رسد در قراردادهای تنظیم شده بازیکنان ایرانی با باشگاه پانیونیوس به این مورد دقت نشده که هنگام رویایی با باشگاههایی از رژیم صهیونیستی،  باشگاه طرف قرارداد نمی تواند از حاج صفی و شجاعی استفاده کند اما در هر حال مطمئنا این باشگاه می داند که بازیکنان ایرانی نمی توانند مقابل تیم هایی از رژیم صهیونیستی بازی کنند.

البته این مورد برای بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا باز هم تکرار شده است. اشکان دژاگه زمانی که عضو تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان بود، از رویارویی با تیم ملی زیر ۲۱ سال رژیم صهیونیستی سر باز زد و حتی به این دلیل با فدراسیون فوتبال آلمان دچار چالش شد. آن زمان دژاگه هنوز پایش به فوتبال ایران هم باز نشده بود. همچنین وحید هاشمیان زمانی که در بایرن مونیخ بازی می کرد از بازی مقابل تیم مکابی رژیم صهیونیستی در لیگ قهرمانان اروپا هم سر باز زد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir