درگیری سرمربی سرشناس با مزاحمان دختر و همسرش در خیابان
 به نظر یکی از آن مواقعی است که شانس در خانه مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق تیم‌های پرسپولیس و پاس را زده است.  

 

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم ملی ترکیه می شود؟

جریان از این قرار است که فاتح تریم یکی از مربیان بزرگ فوتبال ترکیه که حتی در اروپا هم اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده، به دلیل نتایج نه‌چندان خوب چندان مورد توجه مسئولان فدراسیون ترکیه نیست. از سوی دیگر وجود حاشیه‌ای که شاید هیچ‌کس در ایران از آن خبر نداشته باشد، موجب شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه به طور کلی قید حضور فاتح ‌تریم را بزنند و دنبال مربی صاحب‌نام دیگری بروند.

در این بین مقامات رده بالای فدراسیون فوتبال ترکیه به سراغ یکی از چند مربی صاحب‌نام هموطن‌شان رفته‌اند و با مصطفی دنیزلی برای سپردن سکان سرمربیگری تیم ملی کشورشان مذاکره کرده‌اند. در این رابطه گفت‌وگوهایی در سه مرحله انجام شده که نتایج مثبتی را هم در پی داشته است.

اگر در چند روز آینده شنیدید دنیزلی سرمربی تیم‌ ملی ترکیه شده، تعجب نکنید. دنیزلی در آخرین مصاحبه اختصاصی خود گفته بود قطعاً مربیان باشگاه‌ها و سایر متقاضیان به‌موقع سراغ او می‌روند.

به نظر این بار هم یکی از آن مواقعی است که شانس در خانه دنیزلی را زده است. نکته آخر موضوعی که خیلی در ترکیه سر و صدا و مسئولان ترک را وادار کرده قید همکاری با فاتح تریم را بزنند به نزاع و درگیری فاتح تریم در یکی از خیابان‌های شهر محل اقامتش با چند رهگذر مزاحم که برای دختر و همسرش مزاحمت ایجاد کرده بودند، برمی‌گردد.

این نزاع و درگیری سر و صدای زیادی به راه انداخت و شاید تبعات و حواشی آن موضوع موجب شد تا فدراسیون فوتبال ترکیه قید تریم را بزند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی