نتیجه دربی امید های استقلال و پرسپولیس
 دربی امیدهای پرسپولیس و استقلال با حساب ۲ بر ۲ به پایان رسید.

مساوی شدن دربی امید ها

در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال امید تهران دیروز (چهارشنبه) تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این مصاف با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این بازی ابتدا تیم فوتبال استقلال توسط سجاد رفعتی به گل رسید اما در آخرین دقیقه نیمه اول، داور مسابقه یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد و سعید حسین‌پور گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۰، تیم فوتبال پرسپولیس توسط محمدامین اسدی گل دوم را به استقلال زد. در ادامه تلاش آبی‌های پایتخت برای تغییر نتیجه بی‌حاصل بود تا این که در دقیقه ۹۰، این بار آبی‌ها به یک ضربه پنالتی دست یافتند. مجید تاجیک، این ضربه را به گل تساوی بازی تبدیل کرد.

در این دیدار امید نورافکن و مهدی قائدی که گفته می‌شد احتمالا در این بازی برای امیدهای استقلال به میدان می‌روند بازی نکردند و در محل تمرین تیم بزرگسالان حاضر شدند.

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال محمد نوازی است و هدایت تیم فوتبال امید پرسپولیس را منوچهر عبدالله‌نژاد بر عهده دارد.

در تیم فوتبال استقلال چند بازیکن بودند که با تیم بزرگسالان آبی‌ها تمرین می‌کنند از جمله آن‌ها می‌توان به فردین نجفی و حسین حیدری اشاره کرد.

همچنین در تیم فوتبال پرسپولیس حمیدرضا طاهرخانی، شاهین عباسیان و ابوالفضل درویش‌وند از جمله بازیکنانی هستند که در تیم بزرگسال پرسپولیس بازی می‌کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس حدود یک نیمه از این دیدار را به دلیل اخراج مهدی رستمی ۱۰ نفره بازی کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی