8 بازیکنی که می توانند جانشین نیمار در بارسلونا شوند
باشگاه بارسلونا پس از جدایی نیمار به دنبال جانشین او می‌گردد اما کدام فوتبالیست ها  می توانند جایگزین وی شوند.

گزينه های احتمالی جانشينی نيمار در بارسلونا

دعوا، اختلاف، نارضایتی یا پول. هرچه بود، نیمار خانه‌‌اش در كاتالونیا را ترك كرد تا از این به بعد زندگی جدیدی در پاریس را شروع كند. نیمار از بارسلونا رفت اما آبی‌واناری‌ها برای تكمیل كردن مثلث ناقص ‌ام‌اس فرصت دارند. اتفاقی كه شاید در روزهای آینده بیفتد تا هواداران بارسا از این طریق از شوك جدایی نیمار خارج شوند.

فلیپه كوتینیو

جدی‌ترین گزینه‌ای است كه این روزها در رسانه‌ها از آن به عنوان جانشین نیمار یاد می‌شود. هموطن نیمار از لحاظ سبك بازی بهترین انتخاب برای بارسایی‌ها نیز به حساب می‌‌آید. با وجود اینكه یورگن كلوپ سرمربی لیورپول اعلام كرده ستاره برزیلی‌‌اش را تحت هیچ شرایطی به فروش نمی‌رساند اما هر روز كه می‌گذرد، نگرانی او از بابت جدایی احتمالی ستاره‌‌اش بیشتر می‌شود.

آنخل دی‌ماریا

بازیكن سابق تیم‌های رئال‌مادرید و منچستریونایتد یكی دیگر از گزینه‌هایی است كه در پست نیمار قابلیت بازی را دارد. دی‌ماریا تجربه بازی در لالیگا را دارد و با آمدن نیمار به پی‌اس‌جی اكنون جایگاه او در تیم نیز در معرض خطر است. تقابل با تیم سابق یعنی رئال‌مادرید و اثبات توانایی‌هایش دلایل كافی برای بارسایی شدن آنخل هستند.

عثمان دمبله

با 20 سال سن در اولین فصلی كه برای دورتموند بازی كرد 10 گل به ثمر رساند تا توجهات را به خودش جلب كند. درست مشابه نیمار كه در تمرینات بارسلونا با نلسون سمدو درگیر شد، او هم در هفته‌ای كه گذشت با رومن بوركی به مشكل خورد تا شایعه جدایی‌‌اش از جمع زنبورها قوت بگیرد. باید صبر كرد و دید آیا مسیر دمبله به لالیگا تغییر می‌كند یا خیر.

پائولو دیبالا

رسانه‌های اسپانیایی اخیراً مدعی شدند لیونل مسی شخصاً از حضور دیبالا به عنوان جانشین نیمار در بارسلونا استقبال كرده است. دیبالا در مجموع 2 فصلی كه برای یوونتوس توپ زده 42 گل به ثمر رسانده و می‌تواند مشكل بارسایی‌ها در نبود نیمار را حل كند. هرچند كه تمدید قرارداد با یووه به مدت 5 سال در ماه آوریل، مقامات بارسلونا را باید بیشتر دست به جیب كند.

كیلیان امباپه

قبل از اینكه نیمار گرانقیمت‌ترین بازیكن دنیا شود امباپه می‌توانست با قبول پیشنهاد رئال‌مادرید این عنوان را برای چند روز مال خود كند. باشگاه موناكو اما با این انتقال مخالفت كرد و حالا پای بارسلونا هم به انتقال این بازیكن باز شده است. آخرین خبری كه از امباپه در رسانه‌های فرانسه منتشر شده، این بوده كه به باشگاه اعلام كرده قصد جدایی از موناكو را دارد. اینكه امباپه بین بارسا و رئال كدام را انتخاب خواهد كرد مشخص نیست.

الكسیس سانچس

هرساله در تابستان به منچسترسیتی لینك می‌شود ولی در آرسنال می‌ماند. امسال اما شرایط سانچس فرق می‌كند. با رفتن نیمار او دوباره شانس بازگشت به بارسا را دارد و از همه مهم‌تر اینكه تمایل به بازی برای آرسنالی كه در لیگ قهرمانان اروپا نیست، ندارد. همه این‌ها در شرایطی است كه الكسیس یك فصل دیگر با آرسنال قرارداد دارد و جدایی‌‌اش باید مورد تأیید آرسن ونگر و مقامات باشگاه باشد.

ادن آزار

ستاره بی‌چون و چرای تیم آنتونیو كونته یكی، دو سالی است كه در تابستان مورد توجه رئال‌مادرید قرار می‌گیرد. این انتقال اما هیچ‌وقت عملی نمی‌شود و دلیل هم دارد. تا وقتی گرت بیل و كریس رونالدو هستند، آزار ریسك بازی در رئال را نمی‌پذیرد اما اكنون كه یك جای خالی در بارسلونا پیدا شده، آزار می‌تواند تكمیل‌كننده ضلع ناقص مثلث ‌ام‌اس باشد. كونته از زبان آزار اعلام كرده كه در چلسی خوشحال است اما كسی چه می‌داند، شاید یك رقم هنگفت معادلات را برهم زد.

آنتوان گریزمن

قبل از اینكه گریزمن وفاداری‌‌اش به باشگاه اتلتیكومادرید را ثابت كند، مورد توجه منچستریونایتد بود. حالا كه یونایتد بیخیال آنتوان شده، این بارساست كه می‌تواند با یك رقم ایده‌آل بازیكن موردعلاقه مورینیو را جذب كند. آیا بازی كنار مسی و سوارس، ستاره فرانسوی اتلتیكو را متقاعد می‌كند تا از تیم دیگو سیمئونه جدا شود؟


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی