نظرسنجی برنامه 90 درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها
نظرسنجی شب گذشته برنامه ۹۰ نشان داد که همچنان ورود بانوان به ورزشگاه ها از اصلی ترین مطالبات مردم از دولت دکتر روحانی در حوزه ورزش است.

ورود بانوان به ورزشگاه‌ها مطالبه جدی مردم از دولت روحانی

برنامه ۹۰ شب گذشته با سؤال پيامكی جالب توجهی آغاز شد كه به انتظارات فوتبالدوستان از دولت دوازدهم اختصاص داشت. پرسشی كه به دليل پرداختن به موضوع خانواده و ورود بانوان به ورزشگاه ها، با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان برنامه و کاربران فضای مجازی مواجه شده بود.

«ايجاد بسترهای لازم برای خصوصی سازی باشگاه ها»، «توجه ويژه به تيم ملی برای موفقيت در جام جهانی»، «ساخت، بازسازی و تجهيز ورزشگا‌ه ها»، «فراهم كردن شرايط فرهنگی برای حضور خانواده ها در ورزشگاه ها» و «كمك به سلامت فوتبال و برخورد قاطع با فساد»، ۵ گزينه اين نظرسنجی بود كه در نهايت گزينه چهارم يعنی فراهم كردن شرايط فرهنگی برای حضور خانواده‌ها در استادیوم های ورزشی يا به عبارتی ساده‌تر "ورود بانوان به ورزشگاه ها" با ۳۳ درصد مجموع آرا بيشترين رأی را از سوی مخاطبان برنامه ۹۰ به دست آورد.

این نظرسنجی با بیش از یک میلیون و ششصد هزار شرکت کننده نشان می دهد که همچنان ورود بانوان به ورزشگاه ها از اصلی ترین مطالبات مردم از دولت دکتر روحانی در حوزه ورزش است.

همچنین نتیجه این نظرسنجی نشان داد که خصوصی سازی و به عبارتی سروسامان گرفتن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یکی از مهمترین دغدغه های اهالی و دوستداران فوتبال است ضمن آنکه کمک به سلامت فوتبال و مبارزه با فساد هم از اولویت های شرکت کنندگان این نظرسنجی بود که قطعاً باید در دستور کار مسئولان مربوط قرار بگیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir