جنگ رئال مادرید و بارسلونا در سوپرکاپ فوتبال اسپانیا
تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید امشب دیدار رفت سوپرجام اسپانیا را برگزار می‌کنند.

امشب منتظر سوپرکاپ فوتبال اسپانیا باشید

سوپرکاپ فوتبال اسپانیا دیداری که هر سال پیش از آغاز فصل جدید لالیگا بین دو تیمی برگزار می شود که فصل گذشته لیگ و جام حذفی را فتح کرده اند. پس از چیزی حدود 4 سال بار دیگر دو غول فوتبال اسپانیا در سوپرکاپ به هم رسیده اند.

رئال به عنوان قهرمان لالیگا و بارسلونا هم به عنوان فاتح کوپا دل ری. رئال مادرید همچنان با زیدان ادامه می دهد. آن ها همین چند روز پیش موفق شدند با شکست دادن منچستریونایتد فاتح سوپرکاپ اروپا شوند و حالا با انگیزه ای بالا خود را برای شکست رقیب دیرینه آماده می کنند.

نکته مثبت برای رئالی ها آمادگی مثلث BBC برای این مسابقه است.در سوی دیگر بارسلونا شرایطش به خوبی پایتخت نشینان نیست. آن ها که در این تابستان مربی خود را عوض کرده اند حالا ارنستو والورده را روی نیمکت می بینند. مربی ای که در بازی های پیش فصل هم توانست رئال را شکست دهد هم اینکه نشان داد که تغییرات قابل توجهی را در سیستم بازی بارسا ایجاد کرده. اما بدون شک مهم ترین مشکل بارسا در این روزها ضعف در بازار نقل و انتقالات است.

آن ها در کمال ناباوری نیمار را از دست دادند و حالا در خرید جانشین برای او هم با مشکل مواجهند.قطعا این اتفاقات از قدرت تیم والورده در آستانه الکلاسیکوی حساس بامداد دوشنبه کاسته است. با این حال بارسایی ها هنوز روی ستاره هایی نظیر مسی سوارز و اینیستا حساب ویژه ای باز می کنند.دیدار رفت دو تیم در سوپرجام بامداد دوشنبه(یکشنبه شب) ساعت 00:30 در استادیوم نیوکمپ برگزار می شود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir