آقازاده سرشناس زمان احمدی نژاد در پشت پرده بلیت فروشی خبرساز!
ماجرای بلیت فروشی بازی های لیگ برتر و درآمد شرکت برهان مبین, یکی از سوژه های داغ این روز هاست.

پشت پرده ماجرای آقازاده در بلیت فروشی خبرساز!

همه می‌گویند یک آقازاده ورزشی در ماجرای بلیت فروشی بازی های لیگ برتر وجود دارد.

بار دیگر ماجرای بلیت فروشی های بازی های لیگ برتر جنجالی شد. 35 درصد از هر بلیت حدود 10 هزار تومانی لیگ به این شرکت می رسد و حالا تقریبا همه باشگاه ها به موضوع انتقاد دارند. می گویند فرزند یکی از مدیران ارشد ورزش دولت احمدی نژاد پشت این داستان است. یافتن نام آن پسر خیلی سخت نیست.

ما به همین دلیل با او تماس گرفتیم و گفت دیگر هیچ ارتباطی با این شرکت ندارد و البته گفت چند ماهی را آنجا مدیر داخلی بوده اما بعد از جنجال سال قبل فردوسی پور ، قراردادش تمدید نشده است.

ماجرای برهان مبین اما حالا حسابی داغ است. معاون شان تهدید کرده که حاضر نیستند قرارداد شرکت را فسخ کنند اما این قرارداد جدید شرکت که تازه سال 94 هم بسته شده و این همه جنجال دارد به اماکن قضایی هم کشیده شده است و در دست بررسی. اما آنچه از سوی برهان مبینی ها ادعا می شود درباره این درصد بالا این است که آنها 200 نیرو 70 گیت دارند که تمام پولش از همین بلیت فروشی در می آید و باید از پولی که در می آورند این هزینه گزاف را بدهند. چیزی که با سینما و بلیت فروشی اینترنتی ان قابل قیاس نیست!

با همه این ها قرارداد برهان مبین یکی از قراردادهای عجیب است که به ظاهر بین دو بخش از بدنه دولت ، نه از حالا که اقلا 5 سال قبل بسته شده و هر بار بر حساسیت هایش افزوده شده اما انگار راهی برای خلاصی از آن نیست!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir