پشت پرده عجیب برای برکناری مدیرعامل پرسپولیس
براساس خبرهای منتشر شده درصورت حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا, طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس کنار گذاشته می شود!

عاقبت حضور اسپانسر جدید در پرسپولیس

 روز گذشته از پیراهن جدید پرسپولیس برای بازی مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رونمایی شد.

این بازی در حالی سه‌شنبه (فردا) در عمان برگزار می‌شود که روی پیراهن شاگردان برانکو تبلیغات جدید ایرانسل به جای همراه اول به چشم می‌خورد! اتفاقی که گفته می‌شود تبعات سنگینی برای مدیران کنونی باشگاه پرسپولیس تهران دربر خواهد داشت!
شنیدیم یکی از مسئولان بالادستی ورزش کشورمان از این تصمیم شاکی است و بارها تأکید کرده پرسپولیسی‌ها باید با همان اپراتور اول به میدان بروند و حالا... دوباره شنیده می‌شود در صورت حذف از آسیا، مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است برکنار شوند!

متأسفانه یکی از دلایل ناکامی دو باشگاه پرطرفدار کشورمان (بخوانید پرسپولیس و استقلال تهران) عدم ثبات مدیریتی است. در سال‌های گذشته به کرات به این موضوع هم اشاره کردیم و در حالی که پرسپولیس با مدیریت کنونی نتیجه گرفته و به قهرمانی ایران هم رسیده است، باز این حرف و حدیث‌ها دوباره شنیده می‌شود!

علی‌اکبر طاهری عاری از اشتباه و ایراد نیست اما با همین توانایی در پرسپولیس موفق بوده است. سال اول مدیریت او، پرسپولیس با تفاضل گل از قهرمانی بازماند و سال دوم هم که موفق شد قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد.

درگیری، لجاجت و به ویژه دخالت در مدیریت علی‌اکبر طاهری چه حاصلی درپی خواهد داشت؟ آیا قرار است دوباره یک مدیر همسو با آقایان بر مسند کار بنشیند؟ تکلیف پرسپولیس قهرمان چه می‌شود؟ امیدواریم شایعاتی که این روزها در حوالی خیابان سئول شنیده می‌شود، صحت نداشته باشد. در غیر این صورت پرسپولیس دوباره وارد بحران، حاشیه و سقوط خواهد شد. از ما گفتن بود!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی