شفاف سازی علی کریمی در مورد اخراج کردن بازیکنان نفت
علی کریمی 8 بازیکن تیم نفت را از این تیم کنار گذاشت اما علت این اقدام کریمی چه بود؟

علت اخراج بازیکنان نفت از سوی کریمی

اخراج 8 بازیکن از نفت تهران بعد از بازگشت علی کریمی به این تیم باعث شد این ذهنیت ایجاد شود که سرمربی نفتی‌ها به خاطر اختلافش با حمید درخشان بازیکنان مدنظر او را کنار گذاشته است.

در چند روز اخیر صحبت‌های زیادی هم در این زمینه در رسانه‌ها مطرح شد و با توجه به این قضیه کریمی در صحبت با شاگردانش آنها را از تصمیمات اخیرش آگاه کرد.

سرمربی نفت در صحبت‌هایی که با بازیکنان تیمش داشته در مورد دلیل اخراج 8 بازیکن گفته که کنار گذاشتن این نفرات برخلاف آنچه عنوان شده به خاطر این نبوده که سرمربی قبلی آنها را انتخاب کرده بلکه این موضوع به دلیل مسائل فنی بود. کریمی همچنین تاکید کرده قصد تقویت تیم در نیم فصل را دارد از این‌رو بهتر دیده از همین الان لیست تیم را خالی کند تا جا برای جذب بازیکن جدید باشد ضمن اینکه تا نیم فصل به بازیکنان جوان فرصت خواهد داد تا خود را نشان دهند.

نکته قابل توجه اینکه در بین بازیکنان جوان نفت نفراتی از جمله رضا علیزاده، پویا امینی و میلاد احمدی هستند که در زمان درخشان به نفت آمدند و کریمی بعد از زیر نظر گرفتن عملکرد آنها در تمرینات تصمیم گرفت این نفرات را در تیمش حفظ کند و این مسئله باعث شد دیگر بازیکنان نفت به این نتیجه برسند سرمربی تیم‌شان به دنبال تسویه حساب با حمید درخشان نیست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tasnimnews.com