رسمی: فرهاد مجیدی مربی اسپانیول نیست و بصورت شخصی سفر کرده است!
سرانجام مشخص شد که فرهاد مجیدی به عنوان مربی تیم اسپانیول انتخاب نشده و این بازیکن بصورت شخصی به بازدید از این باشگاه پرداخته است!

فرهاد مجیدی مربی اسپانیول نیست!

تعجیل بیهوده و غیرحرفه‌ای برخی رسانه‌ها در انتشار یک خبر کذب درباره مربیگری فرهاد مجیدی در باشگاه اسپانیول باعث شد اطلاعات اشتباهی در اختیار مخاطبان و هواداران این ستاره قرار بگیرد.
در حالی که تمجید و تعریف وب سایت رسمی باشگاه اسپانیول از افتخار فوتبال آسیا و بازیکن محبوب فوتبال ایران می‌توانست خبر خوبی برای ترجمه و منتشر کردن باشد، انتشار خبری نادرست که قطعا مورد سفارش یک واسطه بوده، در فضای رسانه‌ای تاسف انگیز بوده و هست.

بازدید فرهاد مجیدی از باشگاه اسپانیول و امکانات سخت افزاری آکاددمی نوجوانان این باشگاه اتفاقی بود که در جریان سفر این ستاره به کاتالونیا رخ داد. در همان زمان این گزارش در خبرگزاری فارس منتشر شد:
«بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و ستاره محبوب فوتبال آسیا طبق خبر منتشر شد در وب سایت رسمی این باشگاه از امکانات کمپ دنی خارکه دیدن کرده است.»

«فرهاد مجیدی بازیکن سابق تیم ملی ایران و بازیکن رفرنس فوتبال آسیا از باشگاه اسپانیول به دعوت همین باشگاه دیدن کرد. این ملی پوش پیشین ایرانی در سال 2014 نیز تماشاگر یکی از بازی‌های رسمی اسپانیول در لالیگا بوده است. او با بازدیدی که از کمپ جوانان اسپانیول در آکادمی دنی خارکه داشت از نزدیک با پیشرفت فوتبال جوانان اسپانیول آشنا شد. این آکادمی فوتبال یکی از شناخته ترین کمپ‌های ورزشی در فوتبال حرفه‌ای است.»

«این بازیکن قدیمی برای چند هفته در بارسلونا به سر می برد و از ساختارهای ورزشی این منطقه بازدید خواهد کرد و این شانس را دارد تا با روش کار و سیستم فوتبال جوانان آشنا شود. او به عنوان یک بازدید کننده میهمان در بارسلونا حضور دارد و می‌تواند از نزدیک با کارهای روزمره در آکادمی فوتبال آشنایی پیدا کند. او حتی درباره تیم اصلی اسپانیول به هدایتگری کیکه سانچش فلورس نیز آشنا خواهد شد و اطلاعاتی به دست خواهد آورد. در مجموع، این فوتبالیست مشهور و نام آشنا به صورت «شخصی» از سازماندهی و امکانات سخت افزای باشگاه اسپانیول دیدن کرده و مهمان شهر بارسلونا است.»

«در اروپا، مجیدی برای راپید وین در خلال سال‌های 1999 و 2000 بازی کرده ولی قسمت مهم و برجسته فوتبال حرفه‌ای خود را در آسیا تجربه و ثبت کرده است. او در فدراسیون فوتبال انگلیس (اتحادیه) دوره مربیگری دیده (در شهر لندن) و مانند بسیاری از فوتبالیست‌های مردمی در امر آموزش کودکان در سازمان‌های مردم نهاد و اجتماعی فعال بوده است.»

اکنون در فهرست مربیان و مدیران و کادر فنی تیم زیر 16 سال اسپانیول خبری از نام فرهاد مجیدی نیست. مسلم است که جامعه رسانه‌ای و هواداران این بازیکن محبوب از رشد و پیشرفت این ستاره خوشحال خواهند شد و خبر مربیگری فرهاد مجیدی در یک تیم اروپایی حتی در مقطع تیم‌های پایه بسیار خوشحال کننده است اما این خبر هنوز هیچ رسمیتی ندارد و انتشار آن خارج از دایره حرفه‌ای مطبوعات است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: farsnews.com