مهدی طارمی بصورت رسمی بازی با الهلال را از دست داد
مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، گفت: مهدی طارمی در حال حاضر بر اساس رای صادر شده از سوی فیفا محروم است، همچنین پرسپولیس هم از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

مهدی طارمی فعلا محروم است

روزبه وثوق احمدی در مورد محرومیت ۴ ماهه مهدی طارمی و پرسپولیس از ۲ پنجره نقل و انتقالات و اینکه گفته می‌شود با توجه به اینکه رای قابل تجدید نظر است طارمی می‌تواند بازی کند، گفت: خیر طبق رایی که از طرف فیفا صادر شده و بر اساس آن بعد از ابلاغ از حضور در بازی‌های رسمی برای باشگاهش محروم است. پرسپولیس هم از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است. طارمی و پرسپولیس هم متفقا مبلغ ۷۸۹ هزار و پانصد یورو به عنوان غرامت باشگاه ریزه اسپور محکوم شدند.

وی افزود: آرای فیفا به اینصورت است که بعد از محکومیت ۳۰ زمان برای پرداخت جریمه وجود دارد. این زمان از روز گذشته آغاز شده و اگر تا ۳۰ روز جریمه پرداخت نشود جریمه دیگری در نظر گرفته خواهد شد. بر اساس مقررات باشگاه پرسپولیس و طارمی ظرف ۲۱ روز می‌توانند به دیوان بین‌المللی ورزش دادگاه CAS اعتراض کنند. اعتراض به دادگاه به معنای توقف اجرای محرومیت نیست. مگر اینکه درخواست دستور موقت شود و دادگاه CAS هم این مسئله را بپذیرد که تا زمان رسیدگی به این اعتراض محرومیت متوقف شود. این موضوع طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال در مورد اینکه با این شرایط مهدی طارمی نمی‌تواند مقابل الهلال عربستان به میدان برود، گفت: بله درست است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir