دعوای علی کریمی با مدیر نفت که عاشق تتلو است بالا گرفت!
علی کریمی با اینکه تیمش موفق به شکست دادن سپاهان شده بود, از سمت خود کناره گیری کرد.

علی کریمی استعفا داد

حواشی تیم نفت طلائیه ادامه دارد و حالا مدیر این تیم از استعفای سرمربی می‌گوید و سرمربی این خبر را تکذیب می‌کند.

علی کریمی از مربیگری تیم نفت طلائیه استعفا داد. تیمی که با نام نفت تهران وارد لیگ برتر شد، در دو سال گذشته مشکلات مالی زیادی داشت و آنچه باعث شده بود خبرهای این تیم برجسته شود نه نتایج ضعیفش بود و نه چیز دیگری.هر کسی که می آمد و هدایت این تیم را برعهده گرفته به نخستین نکته ای که اشاره می کرد مشکلات مالی بوده و بس.اتفاقی که باعث شد تا امسال هم دو بار سرمربی آنها تغییر کند و حتی تغییر نام و مالک هم دوایی برای درد کهنه آنها نباشد.

این بار داستان اما کمی متفاوت است.پای مردی در میان است بخشی از اعتبار فوتبال ایران را یدک می کشد.مردی خاص که روحیات خاصی هم دارد.شاید به همین دلیل بود که پس از اولین استعفا دوباره برگشت و پای کار ماند.شاید فکر می کرد تیمی که خودش جمع کرده بود را می تواند از مخمصه نجات دهد،اما نشد.

روزی که به پیکان باخت پالس هایی را برای همه فرستاد که نفت،غیر از نامش،تغییر دیگری نکرده است.خیلی ها این پالس ها را گرفتند اما از خودشان می پرسیدند که چرا دوباره برگشتی؟ تو که می دانستی این تیم درست نمی شود چرا اسیر سروصدای بیهوده مدیران جدید شدی و پا به کارزار رقابت های لیگ برتر گذاشتی؟

مدیرانی که از همان ابتدا از حل تمامی مشکلات گفتند و البته از همان روزهای اول با پوشاندن لباس نفت به تتلو حسابی خبرساز شدند! آنها که در مصاحبه هایشان می گفتند اگر لازم باشد از تتلو هم استفاده می کنیم اما به این فکر نکرده بودند که سرمربی‌شان کسی است که با این مدل کارها هیچ میانه ای ندارد و زیر بار اجبار هم نمی رود.

حالا دو هفته بیشتر از سرمربی‌گری علی کریمی در نفت طلائیه نمی گذرد و شاگردان جادوگر توانستند سپاهانی را شکست بدهند که یک هفته قبلش بدوجور ترمز پرسپولیس را کشیده بود. جادوگر پس از این برد تصویری در اینستاگرامش منتشر کرد و با جمله «همه کارها را شما کردید»هم از بازیکنانش تشکر کرد و هم کنایه ای به مشکلات باشگاه زد که هنوز حل نشده باقی مانده بودندمشکلاتی که در نهایت باعث شد تا یک خبر روی خروجی خیلی از سایت های خبری قرار بگیرد،خبر استعفای کریمی.البته او با حضور درتمرین نفت خیلی زود کاری کرد تا همه تکذیبیه اش را کار کنند اما وقتی جهانیان مصاحبه کرد و گفت" کریمی قبل از بازی با سپاهان پیامک زد و گفت دیگر پس از بازی با سپاهان به همکاری با باشگاه ادامه نمی‌دهد و ما هم چون او مربی حرفه‌ای است به تصمیمش احترام می‌گذاریم.

"خیلی ها حدس زدند که رابطه شکرآب شده است.بعضی ها از این نوشتند که شب قبل از بازی با سپاهان کریمی حتی حاضر نشده در هتل محل اقامت بازیکنان با مالک باشگاه دست بدهد و بعضی ها هم مسائل دیگری را روی دایره ریختند اما نکته اینجاست که کریمی پیش از این هشدارهای لازم را داده بود که"فقط نام تیم عوض شده و هیچ کدام از مشکلات حل نشده است"حتی خبر رسید که قرار بوده پس از بازی با سپاهان او مصاحبه ای انتقادی را علیه مدیران و مشکلات باشگاه داشته باشد که البته این اتفاق رخ نداد.

همه این ها را که کنار بگذاریم کریمی با همه این مشکلات یک برد با تیم نفت طلائیه به دست آورد و پس از این برد، صبح امروز خبر استعفایش رسانه ای شد!

استعفایی که تایید،تکذیب و سپس تایید شده است. یک جای کار دارد می لنگد و نظر خیلی ها این است که کریمی می خواهد به حق و حقوقش برسد.اما همه کسانی که جادوگر را می شناسند می دانند که اولویت برای او این مسائل نیست و ریشه اصلی اختلاف ها را باید در جای دیگری جستجو کرد.

شاید هم کریمی سر لج و لجبازی افتاده و برای اینکه حرف خودش را به کرسی بنشاند دارد داستان را به این شکل جلو می برد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir