عجیب اما واقعی: حمید درخشان جانشین علی کریمی در نفت شد
حمید درخشان بار دیگر جانشین علی کریمی در تیم نفت تهران شد!

حمید درخشان سرمربی نفت تهران شد

سرمربی، مربی ، مدیر فنی و سرپرست تیم نفت تهران معرفی شدند.

پس از جلسه ای که در دفتر باشگاه نفت طلائیه تهران با حضور محمد علی رضایی مدیر حقوقی باشگاه و حمید درخشان برگزار شد، او دوباره به عنوان سرمربی تیم نفت تهران معرفی شد.

پژواک کرم پور مربی ایرانی‌آلمانی به عنوان دستیار اول انتخاب شد. قرار بود که کرم پور سرمربی تیم نفت تهران شود اما چون ظاهرا توافقات اولیه با حمید درخشان صورت گرفته بود، در نهایت کرم پور به عنوان مدیر فنی و مربی نفت تهران معرفی شد.

حمید منوچهری سرپرست سابق تیم نفت تهران هم به عنوان سرپرست، نیما نکیسا به عنوان مربی دروازه بانان و عباس چیذری به عنوان مربی بدنساز معرفی شده اند.

با توجه به اینکه حمید درخشان حدود ۲۰۰ میلیون تومان از قرارداد قبلی اش پرداخت شده بود و با نفت، قراردادی نهصد میلیون تومانی داشت، ظاهرا با ۷۰۰ میلیون تومان حاضر شده تا سرمربی نفت تهران شود.

توجیه باشگاه نفت تهران هم برای کنار گذاشتن علی کریمی این بوده که او مدرک B دارد و نمی تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند. به علی کریمی گفته اند که اگر حاضر است دستیار حمید درخشان شود، در این تیم بماند. خواسته ای که مطمئنا توسط علی کریمی رد شده و او با توجه به چالش ها و مصاحبه هایی که علیه حمید درخشان کرده است، در تیم نفت نمی ماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tv90.ir