قرارداد سنگین علی کریمی با نفت تهران:  2 میلیارد و 600 میلیون!
علی کریمی تا پولش را از باشگاه نفت نگیرد، کوتاه نمی‌آید و قصد کناره‌گیری از سرمربیگری این تیم را هم ندارد.  

 

چرا علی کریمی از نفت تهران نمی رود؟

ماجراهای اخیر باشگاه نفت تبدیل به یكی از سوژه های فوتبال ایران شده است. بدون شك اگر یك پای این ماجراها علی كریمی نبود، این داستان جذابیت فعلی را نداشت و شاید اصلا آن‌قدر هم توسط رسانه‌ها پیگیری نمی‌شد. اما حالا كه علی كریمی یكی از طرفین این دعواهاست، رسانه‌ها هم به جزئیات آن حساس شده‌اند و واكنش زیادی به آن نشان می‌دهند.

علی كریمی ابتدای فصل سرمربی نفت تهران شد. خیلی زود خود كریمی كه متوجه مشكلات بسیار زیاد این تیم شده بود از سرمربیگری نفت كناره گیری كرد و حمید درخشان به عنوان سرمربی، كار را با نفت در لیگ برتر هفدهم آغاز كرد. اما درخشان هم نتایج خوبی نگرفت و ناگهان علی كریمی دوباره سرمربی این تیم شد. چند روز قبل مجددا اعلام شد كه كریمی از سرمربیگری نفت استعفا كرده و اوج داستان دقیقا از همین چند روز قبل آغاز شد.

كریمی با حضور در تمرین نفت، خبر استعفایش را تكذیب كرد اما مالك باشگاه گفت كه این چهره محبوب و دوست داشتنی فوتبال ایران، از طریق پیامك، استعفای خود را اعلام كرده است. گذشته از اینكه كریمی تهدید كرد از مالك نفت به خاطر انتشار پیامك خصوصی‌اش شكایت خواهد كرد، او همچنان در تمرینات نفت حاضر شد تا رسما به همه ثابت كند كه قصد كناره‌گیری از نفت را ندارد. از آن زمان تا به حال اعلام شده كه حمید درخشان سرمربی نفت تهران است اما حتی همین دیروز هم علی كریمی بازیكنان نفت را تمرین داد و برای اینكه بگوید قصد كناره‌گیری از سرمربیگری نفت را ندارد، برنامه تمرین یك ماه آینده تیم را هم به رسانه ها داد.

روز گذشته تصویر قرارداد كریمی با نفت تهران در رسانه‌ها منتشر شد كه با انتشار این قرارداد دلیل عدم كناره‌گیری كریمی مشخص شد. در این قرارداد كه مدت زمان آن دو سال است، باشگاه نفت باید به ازای این دو سال، 2.6 میلیارد تومان به كریمی بدهد و حالا اصرار كریمی برای اینكه بگوید استعفا نمی دهد، همین است كه باشگاه حكم اخراجش را بزند. در این صورت نفتی ها باید با او تسویه حساب كنند و این رقم را به جادوگر بدهند.

اگر مالك باشگاه نفت مجبور به انجام چنین كاری شود، باید گفت كه بازی با برند علی كریمی برای او 2.6 میلیارد تومان آب خورده است. البته هنوز مشخص نیست پایان این داستان چگونه رقم خواهد خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir