یک شاهد عینی: سیدجلال حسینی به بازیکن الهلال حمله کرد
باشگاه الهلال عربستان بابت حمله نیمکت نشینان پرسپولیس به مربیان این تیم به AFC شکایت کرده است.

ماجرای درگیری در بازی پرسپولیس و الهلال

در مورد ماجرای درگیری شدید بین نیمکت نشینان پرسپولیس و الهلال در بین دو نیمه بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017، یکی از شاهدان عینی ماجرا، داستان را برای مان این طور نقل کرد:

«من در ورزشگاه حضور داشتم و در نقطه ای مستقر بودم که کل ماجرا را به صورت کامل می دیدم. وقتی نیمه به اتمام رسید، سیدجلال حسینی از روی نیمکت به سمت یکی از بازیکنان الهلال رفت و به او بابت رفتارش تذکر داد اما دو نفر از نیمکت نشینان الهلال به سمت حسینی دویدند تا با او درگیر شوند که در این لحظه بوژیدار رادوشویچ دروازه بان و ایگور پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس به همراه شجاع خلیل زاده، فرشاد احمدزاده و چند نفر دیگر فورا به سمت این درگیری دویدند و کار به تونل کشید. چند نفر هم مشغول فیلمبرداری بودند و ناظر بازی را هم دیدیم که داشت همه چیز را یادداشت می کرد.»

این فرد همچنین گفت: «در پایان بازی هم این  درگیری ها ادامه یافت. فکر می کنم سیدجلال داشت از رفتار عمر خربین مهاجم سوریه ای الهلال ایراد می گرفت و به او تذکر می داد که حق نداشته بعد از دو گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند، مقابل چشم هواداران پرسپولیس خوشحالی کند. به هر حال، هر چه که بود، من به چشم خودم دیدم درگیری هایی ایجاد شد و همان زمان هم به دوستانم گفتم پرسپولیس را بابت این مساله هم جریمه می کنند.»

گفتنی است شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا، ماجرای شکایت باشگاه الهلال از رفتار پرسپولیسی ها در پایان هر دو نیمه را تائید کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی