جزئیات خوشگذرانی شبانه چند پرسپولیسی؛ ورود وزارت به ماجرا
ماجرای خوشگذرانی پرسپولیسی‌ها پیش از بازی الهلال اکنون با ورود حراست وزارت ورزش و جوانان وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است.

ورود وزارت به داستان خوشگذارنی شبانه

رسانه‌ای شدن موضوع خوشگذرانی بدموقع بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در امارات و در اردوهای پیش از بازی با الاهلی و الهلال عربستان،‌ واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت. اتفاق تلخی که نتیجه تلخ‌تری را برای تیم پرطرفدار پرسولیس به همراه داشت و در نهایت قرمزهای پایتخت در یک بازی سرنوشت‌ساز متحمل شکست سنگینی شدند و امید این تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ شد.

ایسنا روز چهارشنبه گذشته از اتفاقی در اردوی امارات تیم پرسپولیس پرده برداشت که کوچکترین پیگیری و شفاف سازی درباره چرایی خروج بدموقع چند بازیکن پرسپولیس از هتل محل اقامت‌شان ‌در اردوی پیش از بازی با الهلال و الاهلی از سوی مدیران این باشگاه انجام نشد. اردوهایی که در آنها اکثر اعضای هیات مدیره باشگاه هم در کنار تیم حضور داشتند.  

یک منبع آگاه درباره واکنش‌ها به موضوع "خوشگذرانی" گفت: به دلیل اهمیت موضوع، حراست وزارت ورزش و جوانان پیگیر ماجرا شده تا با خاطیان به صورت جدی برخورد شود. در همین رابطه حراست وزارت ورزش از حراست باشگاه پرسپولیس و همین طور مدیران باشگاه توضیح‌ خواسته.

موضوع اتفاقات اردوهای پرسپولیس در امارات در گزارش‌هایی به حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام شده و این وزارتخانه پیگیر ماجراست تا با این خاطیان برخورد شود. البته با توجه به این که ترک اردو توسط پرسپولیسی‌ها در هتلی در ابوظبی و هم‌چنین از محل باشگاه ایرانیان دوبی رخ داده، با بررسی دوربین‌های مداربسته این دو مکان می‌توان به راحتی به جزئیات ماجرا و همین طور شناسایی بازیکنان خاطی پی برد.

اتفاقات اردوی پیش از بازی با الاهلی تکان‌دهنده تر از اتفاقات بازی با الهلال است،‌ به گونه‌ای که در این اردو ۴ بازیکن خاطی به همراه دو نفر از کارکنان باشگاه پس از شرکت در یک مهمانی حدود ساعت ۳ صبح به هتل محل اقامت خود باز می‌گردندد. سناریوی بازگشت به هتل هم به گونه‌ای طراحی شده بود که کارکنان باشگاه ۱۵ دقیقه پس از بازیکنان وارد لابی هتل می‌شوند تا این‌گونه وانمود شود  که این ۶ نفر با هم نبوده‌اند!

در اردوی بازی با الهلال هم بازیکنان خاطی پس از ساعت‌ها از ترک هتل، بامداد روز بعد وارد هتل محل اقامت خود در ابوظبی شده‌اند. امید است که نهادهای نظارتی و حراستی با برخورد قاطع با تمام خاطیان در هر سطحی، زمینه‌ی جلوگیری از اتفاقات مشابه در آینده با هزینه بیت‌المال را بگیرند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir