بازیکنان خاطی پرسپولیس در دبی شناسایی شدند.

کدام بازیکنان پرسپولیس در دبی به خوشگذرانی پرداختند؟

این روز‌ها هواداران پرسپولیس مدام پیگیر این هستند که کدام یک از نفرات تیم‌شان در دبی و دو شب قبل از بازی با الاهلی محل اردوی تیم‌شان را ترک کرده و در جشن تولد پسر معاون باشگاه شرکت کردند. اتفاقی که دو شب قبل از بازی با الهلال به شکل دیگری تکرار شد.

تشخیص اینکه چه بازیکنانی اقدام به این کار کردند شاید برای اهالی رسانه خیلی سخت نباشد چرا که این نفرات در یکی دو سال اخیر آن قدر برای پرسپولیس حاشیه سازی کرده‌اند که از آنها به عنوان باند تیم‌شان نام برده می‌شود.

نفرات نام برده نامشان برای حراست وزارت ورزش هم مهم شده و قرار است آنها در اولین فرصت شناسای شده و به آنها معرفی شوند.

نکته عجب اینجاست که نفرات نامبرده در بازی پرسپولیس و الاهلی همگی در ترکیب ثابت تیم‌شان قرار می‌گیرند و هیچ اتفاقی هم رخ نمی‌دهد. اگرچه برانکو بعد از اینکه ماجرا را می‌فهمد (قبل از بازی برگشت با الاهلی) از طاهری می‌خواهد خاطیان را با جریمه سنگین مالی مواجه کند اما بعد از برد تیمش در این مسابقه آنها را می‌بخشد.

نکته عجب اینجاست که برانکو هنوز هم مدعی است از کل ماجرا بی‌اطلاع بوده و بی‌خبر است! البته این هم نوعی از مدیریت در برخورد با حواشی درون تیمی است. حالا این وسط پرسپولیس با میلیون‌ها هوادارانش چقدر از باخت تیم‌شان مقابل الهلال تاسف خوردند شاید برای برخی‌ها مهم نباشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی