پاسخ کارلوس کی روش به پیشنهاد سرمربی گری استرالیا
گفته می شود کارلوس کی روش به پیشنهاد تیم ملی استرالیا برای قبول هدایت این تیم, جواب منفی خواهد داد.

پاسخ منفی کی روش به استرالیا

استرالیا به صورت جدی به دنبال جذب کی روش است. برنامه فدراسیون فوتبال این کشور این است چه در صورت صعود به جام جهانی و چه در صورت عدم صعود به جام جهانی خرداد ماه آینده با این مربی وارد مذاکره جدی شود و او را بخدمت بگیرد.

یک منبع آگاه در این زمینه گفت:« پاسخ کی روش به استرالیایی ها نه خواهد بود. البته کی روش بنا ندارد الان برای آینده تصمیم بگیرد اما او علاقمند است در تهران بماند و به کار ادامه دهد.»

فدراسیون فوتبال منتظر پایان جام جهانی است تا برای تمدید قرارداد کی روش با این مربی وارد مذاکره شود و نگران بازارگرمی کی روش هم نیست چرا که خوب می داند این مربی به توانمندی های مالی فدراسیون فوتبال آشنا است و البته در سال های اخیر دیده نشده کی روش برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال روی پیشنهاد دیگر کشورها زوم کند و از این طریق بخواهد مبلغ قرارداد خود را افزایش دهد.

دلیل علاقمندی کی روش برای ادامه ی حضور در تهران  و تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال هم مشخص است. توانمندی بازیکنان و ماجراجویی تیم ایران. تیم ملی در میادین جهانی تا اکنون ندرخشیده و از سویی مدت هاست که در جام ملت ها قهرمان نشده. تحقق این مهم برای ایران و کی روش یک افتخار بزرگ خواهد بود و از همه مهمتر کی روش را جاودانه خواهد کرد.

از همه مهمتر اینکه کی روش زندگی در تهران و در کنار مردم ایران را دوست دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی