درآمد کلان پیامک های ۳۰۹۰ به استقلال و پرسپولیس نمی‌رسد!!
مشخص نیست درآمدهای پیامکی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از سامانه 3090 کجا می‌رود!!

از سامانه 3090 انصراف دهید

باشگاه های استقلال و پرسپولیس مدتی است که قرارداد همکاری خود با سامانه پیامکی 3090 را قطع کرده اند. همان سامانه جنجالی ای که روز و شب در تلویزیون از مردم می خواست که اعداد 4و 6 را به این شماره پیامک کنند تا به تیم محبوب خودشان کمک کرده باشند. این دو باشگاه پر طرفدار قرارداد خود با 3090 و همراه اول را لغو کردند و قرارداد جدیدی را با اپراتور ایرانسل بستند و این بار از هواداران خود خواستند که با خط ایرانسل خود به شماره ای جدید پیامک بزنند.

اما چرا سرخابی ها قرارداد خود با شرکت 3090 را فسخ کردند؟ به این علت که شیرازی،مدیر این سامانه پیامکی، 3090 را در سازمان ثبت شرکت ها به عنوان یک برند ثبت کرده. برندی که قطعا از نام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شهرت رسیده اما مدیران استقلال و پرسپولیس هیچ اقدامی برای گرفتن حق این دو باشگاه در این خصوص انجام ندادند و صرفا به فسخ قرارداد اکتفا کردند. نکته جالب اینجاست مسئولین این دو باشگاه از هواداران خود نخواسته اند که عضویت در این سامانه پیامکی را لغو کنند!

در حال حاضر عده زیادی از هواداران از سامانه 3090 در همراه اول انصراف نداده اند و عده زیادی هم به سامانه جدید 3030 در ایرانسل پیوسته اند.

این درآمد کلان به کجا می رود؟
آیا همراه اول سهم استقلال و پرسپولیس از این پیامک ها را به آن ها می دهد؟ یا بین همراه اول و مدیر سامانه 3090 و شرکت امین سیمای کیش (اسپانسر فصل قبل) تقسیم می شود؟
چرا دو باشگاه به عدم پرداخت سهم 50 درصدی خود از این درآمدها اشاره ای نمی کنند؟

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر دیگر قراردادی با همراه اول و 3090 ندارند اما نه ادعایی نسبت به دریافت درآمدهایشان از این اپراتور و سامانه دارند و نه به ثبت 3090 به نام علیرضا شیرازی اعتراض می کنند. اتفاقی که دلیل آن مشخص نیست.

طی دو سال اخیر حدود هفتصد هزار نفر در سامانه پیامکی سی نود برای پرسپولیس پیامک فرستاده اند و حدود چهارصد هزار نفر برای استقلال و جالب اینجاست که علی رغم قطع همکاری، هنوز 50 درصد هواداران عضویت خود در سامانه 3090 را لغو نکرده اند و سهم این دو باشگاه همچنان دارد به جیب همراه اول و اسپانسر سابق و سامانه پیامکی می رود و مدیران استقلال و پرسپولیس هم سیاست سکوت در پیش گرفته اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir