اسم بردن از مسعود شجاعی در برنامه زنده تلویزیون!
خودمان را کم کم باید آمده بازگشت مسعود شجاعی به تیم‌ملی کنیم و اصلا چرا باید چنین ستاره‌ای کنارمان نباشد؟

بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی

مسعود شجاعی کم کم از محاق خارج می‌شود. او که به خاطر بازی از سر اجبار و بر اساس تعهد باشگاهی اش برابر یک تیم اسرائیلی مدتی از تیم ملی دور ماند ، همچنان به درخشش در فوتبال یونان ادامه می دهد. شجاعی البته خودش هم توضیح داد اگر از سر اجبار نبود ، او هیچ گاه چنین رفتاری را انجام نمی داد اما به هر حال جو ان روزهای کشور؛ فضایی که نزدیک به رای اعتماد بود و مسئولانی که نمی خواستند زیر بار سختی و تبعات این تصمیم بروند سبب شد مسعود قربانی شود.

او چند بازی از تیم ملی دور ماند ، البته هم تیمی اش احسان حاج صفی که در ان بازی معروف هم بازی کرده بود ، به اردوی تیم ملی برگشت و فیفا هم حساسیت درباره کنار گذاشتن دو بازیکن تیم ملی به دلایل سیاسی را نادیده گرفت.

حالا با گذشت چند ماه ، درحالی که مسئولان سیما حتی درباره اسم نبردن از مسعود شجاعی در تلویزیون می گفتند ، آوردن نام او از نهادهای بالادستی ممنوع شده است ، شب گذشته و در گزارش بازی بارسلونا با اتلتیکو مادرید ، محمدرضا احمدی گزارشگر مورد وثوق گروه ورزش سیما برای اولین بار در این ماه ها از شجاعی اسم برد.

کی روش هم چند باری تاکید کرده بود مسعود را دوباره بر می گرداند. از یاد نبریم که تاج همان زمان گفته بود سیاست شان درباره مسعود شجاعی شجاعی سیاست سکوت و گذر زمان است.

حالا این سیاست درست به نظر به نتیجه رسیده است و حالا که دیگر فضا سیاسی نیست ، همه باید باور کنیم آن بازیکن اگر اشتباهی کرده ، مجازاتش را تحمل کرده و برای دفاع از ورود بانوان به ورزشگاه ها هم نباید یک نفر را از تیم ملی محروم کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir