نتیجه دیدار نوجوانان ایران و مکزیک
نوجوانان ایران خیلی زود توانستند حریف خود را زمین گیر کنند و در 10 دقیقه ابتدایی با دو گل از حریف خود پیش بیفتند.

نتیجه بازی نوجوانان ایران

سه پیروزی پیاپی و کسب 9 امتیاز باعث شد تا شاگردان عباس چمنیان به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شوند. نوجوانان ایران در صورت برتری برابر تیم مکزیک می توانند برای اولین در تاریخ فوتبال ایران خود را به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت های معتبر برسانند.

مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، سه شنبه 25/07/96، ساعت 15، ورزشگاه جواهر لعل نهرو
داور: آنتونی تیلور (انگلیس)  کمک ها: گری بسویک و آدام نان(انگلیس)


تیم نوجوانان ایران:

علی غلام زاده، علی ستاوی، احمد جلالی، مجید نصیری، طاها شریعتی، امیرحسین حسین زاده، محمد شریفی، الهیار صیادمنش، علی داوران، محمد قادری و یونس دلفی
سرمربی: عباس چمنیان


شرح گل ها:

ایران 1 مکزیک 0(دقیقه 7، محمد شریفی): نوجوانان ایران خیلی زود توانستند دروازه مکزیکی ها را هدف بگیرند و دروازه این تیم را باز کنند. خطای روبلس در این دقیقه روی قادری باعث شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد و محمد شریفی نیز پشت توپ ایستاد و باضربه دقیق خود اولین گل نوجوانان را وارد دروازه مکزیک کند.


ایران 2 مکزیک 0(دقیقه 11، الهیار صیادمنش): مهاجم خوش فکر تیم نوجوانان توانست سومین گل خود را در این مسابقات به ثمر برساند. صیادمنش در این دقیقه توپ ارسالی هافبک های ایران را با ضربه چیپی دیدنی از بالای سر دروازه بان مکزیک وارد دروازه این تیم کند.

 

ایران 2 مکزیک 1(دقیقه 37، روبرتو دلا روسا): اشتباه مدافعان ایران در آفسایدگیری باعث شد تا مکزیکی ها در موقعیت خوبی صاحب توپ شوند و ضربه خود را به سوی دروازه ایران بزنند اما باز هم این دروازه بان ایران بود که توانست توپ را دفع کند اما ضربه برگشتی از روی خط محوطه جریمه با شوت دلاروسا راهی کنج دروازه ایران شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com