تیر خلاص کارلوس کی روش به مهدی رحمتی!!
دعوت سیدحسین حسینی به اردوی تیم ملی می‌تواند آغازگر بدترین روزهای فوتبالی مهدی رحمتی باشد.  

 

سیدحسین حسینی به تیم ملی دعوت شد

فوتبال ملی مهدی رحمتی روزی تمام شد که تصور کرد می تواند با کارلوس کی روش هم مثل مربیان ایرانی برخورد کند. او که فکر می کرد ستون تیم ملی است، در شرایطی حساس در حال ناز کردن برای کی روش بود که یک تصمیم قاطعانه از جانب سرمربی تیم ملی، سرنوشت فوتبالی رحمتی را عوض کرد.

کی روش هم پس از این ماجراها دیگر رحمتی را به تیم ملی دعوت نکرد تا نشان دهد که نظم و انضباط در تیم او حرف اول را می زند. پس از آن حتی زمانی که رحمتی در دروازه استقلال می درخشید و هواداران استقلال می خواستند تا او به تیم ملی دعوت شود باز هم کی روش او را دعوت نکرد تا به همه ثابت کند که با کسی شوخی ندارد.

در آن زمان حتی کی روش برای اینکه ثابت کند که دیگر او را نمی خواهد، تمام چهار دروازه بانی که آن روزها به تیم ملی دعوت می شدند را به یک کنفرانس خبری قبل از یک بازی تیم ملی برد و از آن ها تمجید کرد تا تنش بین رحمتی و کی روش بیش از قبل شود.

اما امروز کی روش آخرین ضربه را هم به مهدی رحمتی زد؛ ضربه ای که می تواند عمر فوتبال باشگاهی مهدی رحمتی را هم به پایان برساند. کی روش لیست تیم ملی را برای دو بازی دوستانه اعلام کرد و یک اسم در این لیست خودنمایی می کرد؛ سید حسین حسینی گلر اول استقلال.

گرچه در چند مسابقه اخیر استقلال رحمتی نیمکت نشین حسینی بوده اما دعوت حسینی به تیم ملی باعث می شود شفر هم دیگر به همین راحتی نتواند رحمتی را به ترکیب اصلی استقلال برگرداند. حسینی که ملی پوش شده، به همین راحتی به نیمکت استقلال بازنخواهد گشت و این شاید به معنای پایان دوران باشگاهی رحمتی باشد. کی روش حالا تیر خلاص را به رحمتی زده تا شاید در پایان فصل شاهد خداحافظی کاپیتان استقلال باشیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir