اظهارات سرمربی لیگ برتری درباره جادوگری در فوتسال!
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت که در لیگ دسته اول فوتسال, جادوگری و لابی گری وجود دارد!

لابی گری در لیگ دسته اول فوتسال

صحبت‌های سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری فوتسال حکایت از آن دارد که به خاطر نظارت کم، در این رشته اتفاقات عجیبی از جمله «جادوگری» و «رمالی» رواج دارد.

حمید بی غم درباره شرایط تیم فوتسال مس سونگون با بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه در بازی گذشته موفق شدیم برابر آذرخش به پیروزی برسیم. البته این مسابقه با تاخیر زیادی برگزار شد. ما از ساعت ۱۵ داخل سالن بودیم ولی بازی ساعت ۱۷ آغاز شد. ما دو ساعت تیم را داخل سالن نگه داشتیم و این مسئله روی اعصاب بازیکنان ما تاثیرگذاشته بود.

وی افزود: ناظر بازی به ما گفت پرواز آذرخش تاخیر داشته و دیر به سالن می رسند. از ما خواسته شد در سالن بمانیم تا تیم آذرخش بیاید. ما توقع داشتیم از روز قبل به ما خبر می دادند که بازی با تاخیر برگزار می شود. این موضوع روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشت و در نیمه اول اصلا خوب نبودیم ولی خدا را شکر بازیکنان در نیمه دوم خودشان را پیدا کردند و در نهایت پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره صدرنشینی این تیم یادآور شد: دعا می کنم بازیکنانم با همین انگیزه پیش بروند. ما بازی به بازی جلو می رویم. در نیم فصل دوم تمام مسابقات سخت می شود و باید با تمرکز به راهمان ادامه بدهیم.
بی غم درباره دغدغه هایش در نیم فصل دوم، گفت: دغدغه خاصی نداریم. لیگ برتر فوتسال پاک است و فکر نمی کنم موضوعی باشد که فکرمان را مشغول کند. بحث خاصی وجود ندارد. امیدوارم در ادامه لیگ مصدوم نداشته باشیم.

«این روزها در فوتبال بحث رمالی و جادوگری به اوج خود رسیده است. آیا چنین موضوعی در فوتسال هم وجود دارد؟» سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سئوال گفت: به جرات می گویم در لیگ دسته اول مسائلی مثل لابی گری و جادوگری وجود دارد و سال گذشته اتفاقاتی رخ داد اما خدا را شکر در لیگ برتر نه چیزی دیده ام و نه چیزی شنیده ام. به هر حال در لیگ دسته اول نظارت کمتر است.

بی غم در پایان درباره تشکیل مجدد اردوی تیم ملی و غیبت ملی پوشان مس به خاطر تورنمنت چهارجانبه اصفهان، گفت: دو بازیکن ما وقتی از مسابقات داخل سالن آسیا برگشتند، مصدوم بودند. ما این نگرانی را داریم ولی به هر حال برای تیم ملی احترام قائلیم و تابع قوانین هستیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com