سردار کمالی آب پاکی را روی دست علیرضا بیرانوند ریخت!
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بازیکن و باشگاه نظامی برای سربازی تصمیم‌گیرنده نیستند، ما تصمیم می‌گیریم.

بیرانوند-تراکتوسازی؛ سپاه اجازه می دهد؟

دروازبان پرسپولیس در مصاحبه های اخیرش اینگونه بیان کرد که می خواهد هرچه سریعتر تکلیف خدمت سربازی اش مشخص شود تا بتواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی بعد از جام جهانی به لژیونرهای فوتبال ایران اضافه شود.

بنابراین گزارش با توجه به قوانین موجود در نیروی انسانی سپاه و قانون بازیکن سرباز گرفتنن باشگاه های نظامی او نمی تواند خود سر خود را به عنوان یک سرباز به تیمی تحمیل کند.

سردار کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره این موضوع تصریح کرد: شنیده‌ام ورزشکاری گفته می‌خواهم به فلان تیم نظامی بروم. شاید بازیکن خودسر چنین حرفی زده باشد، در صورتی که تصمیم گیرنده او نیست. حتی ممکن است باشگاهی چنین کاری کند، اما تصمیم‌گیری در باشگاه صورت نمی‌گیرد. اینطور نیست که بازیکن و باشگاه با هم به توافق برسند و بازیکن هم سرباز آن تیم شود. تصمیم‌گیرنده ما هستیم.

وی همچنین درباره علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که گفته می‌خواهد در نیم فصل دوم برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شود بیان کرد: چنین چیزی امکان ندارد. بازیکن برای اینکه بخواهد به تراکتورسازی برود، سپاه باید تقاضا کند و در صورتی که اعلام نیاز کرد، در چارچوب قانون بازیکن آنجا سرباز شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir