تمجید رسانه های بلژیک: کاوه رضایی ستاره ای که بوی گل می دهد
کاوه رضایی بازیکنی که مسئولان استقلال از او به عنوان مهاجم اروپاندیده نام برده بودند حالا از دید رسانه های بلژیکی به مردی لقب گرفت که هر لحظه بوی گل می دهد.

تعریف و تمجید از کاوه رضایی

شارلروا در ادامه شگفتی سازی های خود در ژوپیرلیگ موفق شد این بار در خانه رویال آنتورپ به برد شیرین 3-1 برسد تا همچنان در جایگاه دوم فاصله اش را با بروژ صدرنشین رقابت ها به کمترین حد ممکن برساند. بردی که بار دیگر تحت الشعاع درخشش ستاره ایرانی خط حمله سفید و سیاه پوشان شارلروا قرار گرفت تا تمجیدها از ستاره اروپاندیده از دید مسئولان استقلال ادامه داشته باشد.

سایت Sporza بلژیک در تحلیلی از بازی شارلروا با آنتورپ نوشت:« شاید برای طرفداران شارلروا بردهای این شکلی عادی به نظر برسد اما این نتایج با توجه به پتانسیلی و بازیکنانی که این تیم در ترکیب دارد نتایجی غافلگیرانه تلقی شود چون این بازیکنان فراتر از انتظار ظاهر و توانستند کار بزرگی تا همین جای فصل انجام بدهند».

در ادامه این گزارش نویسنده با اشاره به قدرت فوق العاده تهاجمی شارلروا نوشت:« فیلیس ماتزو از زوجی ویرانگر در  خط حمله خود بهره می برد یکی بناونتو که گلزنی قهار است و دیگری کاوه رضایی که هر لحظه و دقیقه بوی گل می دهد و با پاس های دیدنی اش به مکملی ایده آل برای بناونتو تبدیل شده است».

کاوه رضایی در حالی در این بازی پاس گل سوم تیمش را ارسال کرد که با این پاس تعداد پاس گل های خود را به عدد سه رساند تا در کنار دو هم تیمی اش در شارلروا در جایگاه پنجم بهترین پاسورهای فوتبال بلژیک قرار بگیرد ضمن این که او با 4 گل زده همچنان دومین گلزن برتر باشگاه بعد از بناونتو مهاجم پرویی و زوج خود در خط حمله است تا عملکرد او در اولین تجربه اروپایی فوق العاده تحسین برانگیز قلمداد شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی