افشاگری جنجالی علی کریمی علیه تاج و فدراسیون فوتبال
علی کریمی با انتشار متنی در فضای مجازی, بار دیگر به مهدی تاج و فدراسیون فوتبال حمله کرد و سوال های جنجالی از آنها پرسید!

افشاگری علی کریمی در فضای مجازی

علی کریمی متن تازه ای را در کانال خود منتشر کرده و در خصوص انتقادش از مدیران فوتبال توضیحات تازه ای ارائه کرده است.

علی کریمی در این خصوص نوشت:

وقتی من به مطالب مهمی درباره مدیریت فدراسیون فوتبال اشاره می‌کنم، این اسمش حمله نیست! فقط طرح سواله برای شفاف‌سازی! این فوتبال و مشکلاتش وقتی درست می‌شه که همه مسئولین خودشون رو در مقابل مردم پاسخگو بدونن و خودشون رو توی اتاق‌هاشون پنهان نکنن!

آقایون تاج،‌ کفاشیان و ساکت و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال باید بدونن که صاحب اصلی این فوتبال مردم و باشگاه‌‌ها هستن و  اونها حق دارن بدونن تو این سیستم مدیریتی چی داره می‌گذره و شماها چه گلی دارید به سر این فوتبال می‌زنید!

به طور مثال مردم حق دارن درباره قرارداد  تبلیغات محیطی فوتبال ایران همه چیز رو بدونن!‍ باشگاه‌ها حق دارن بفهمن چرا برای قرارداد دو ساله 160 میلیارد تومانی که با شرکت ایران نوین توسط شخص آقای تاج و رفقاش امضا شد،‌ فوتبال ایران مجبور شد 69 میلیارد تومان به این شرکت خسارت بده و تا الان هم نتونسته بقیه پولش رو بگیره!

آقای تاج و آقای ساکت! شما اون موقع همه کاره سازمان لیگ بودید و مجری این قرارداد! اگر برای سال اول نزدیک 23 میلیارد تومان به ایران نوین خسارت دادید،‌ به عنوان مسوول وظیفه داشتید کاری کنید برای سال دوم اگر هم مشکلاتی وجود داره خسارت کمتری به این شرکت داده بشه نه این که میزان خسارت برسه به 46 میلیارد تومان! شما باید توضیح بدید چرا هیچ شفاف‌سازی کاملی درباره پشت پرده این خسارت‌ها انجام نشد؟ چرا مسئولینی که مجری این قرارداد بودن و با گاف‌هاشون فوتبال ایران و باشگاه‌ها رو با خسارت 18 میلیون دلاری رو‌به‌رو کردن عذرخواهی نکردن و استعفا ندادن؟ مردم باید بدونن چه افرادی باعث و بانی این خسارت هنگفت شدن؟!! بالاخره یکی باید تو این فوتبال باشه که جواب این سوالات رو به مردم بده یا نه؟

آقایون!  شما اگر کار خودتون رو درست انجام دادید، الان باید توضیح بدید چرا از این شرکت ضمانت‌نامه‌های معتبر بانکی نگرفتید که کار به اینجا کشیده نشه؟ اگر این کار رو انجام می‌دادید راحت حق این فوتبال گرفته می‌شد اما نه تنها این کار رو انجام ندادید بلکه 69 میلیارد تومان پول بیت المال و سرمایه فوتبال رو حیف و میل کردید!

جالب اینجاس که مدیران زحمت کش فدراسیون و سازمان لیگ چند وقت قبل حکم دادگاهی رو تو رسانه‌ها منتشر کردن که نشون می‌داد با شکایت از ایران نوین،‌دادگاه حکم داده 30 میلیارد تومان از مطالبات فوتبال توسط این شرکت پرداخت بشه! واقعا زحمت کشیدین! دستتون درد نکنه!منتهی بحث اصلی اینجاست که اون 23 میلیارد سال اول و 46 میلیارد سال دوم چی شد؟ چرا چنین خسارتی داده شد؟ کدوم یکی از شما جوابگوی ضرر 69 میلیاردی به باشگاه‌ها تو این شرایط بد اقتصادی‌شون هستید؟ کدوم یکیتون عذرخواهی کردید؟

به هر حال تو اون سیستم از سوی یک نفر یا چند نفر کم‌کاری شده که چنین فاجعه‌ای به وجود اومده!
اخیرا هم سازمان بازرسی ماجرای خسارت 69 میلیارد تومانی به ایران نوین رو تایید  کرده و گفته به تخلفات احتمالی مسئولین هم رسیدگی خواهد شد! با این حال ‌منتظر پاسخ اقایون تاج، کفاشیان و ساکت هم هستیم!

البته اگر ترجیح بدن به جای تلاش برای خاموش کردن صدای افرادی که سوال می‌کنن، پاسخ این سوالات و ابهامات رو بدن!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی