اعتراض علی کریمی به فساد ادامه دارد
علی کریمی بار دیگر شاکی شده است و به تاج تاخته اما کریمی به چه موضوعاتی اعتراض دارد.

اعتراض علی کریمی به فساد ادامه دارد

بی شک علی کریمی یک سرمایه ملی است. یکی از جنس علی دایی و دیگر سرمایه های اجتماعی فوتبال ایران. او این روزها گلایه دارد. گلایه هایی تند از ظلمی که در حق خودش شده است و البته ظلمی که در حق دیگران می شود.

او را می شود یک یاغی با نگاه مدیران فوتبالی نامید یا یک زورو از نگاه مردم. سیاست اتخاذ شده از سوی فدراسیون فوتبال اما در قبال او بی شک بدترین اشتباه است. اینکه نگذارند مصاحبه این بازیکن از تلویزیون پخش شود، چه نوع منطقی است؟ اصلا مگر کریمی چه می گوید که از شنیده شدنش بخواهید بترسید؟

علی کریمی یکی از محبوب های فوتبال است. می خواهید فیلترش کنید ؟ می رود سراغ مدیوم دیگری و بعد برای خودتان بدتر می شود. بخصوص حالا که عَلمَ مبارزه با فساد برداشته.

او در حرف هایش چه گفته؟ از پاداش جام جهانی سخن گفته است. این کجایش به شما و دوره مدیریت تان بر می گردد؟

اصلا که کفاشیان و نبی هم حواله های ماشین هایی را که احمدی نژاد داده بود، گرفته اند. مگر سایر فدراسیون ها مثل والیبال، برای موفقیت های شان این پاداش را نگرفته اند. آنها لیستی به نهاد ریاست جمهوری دادند و از این پاداش بهره مند شده اند.

درست یا غلط، گناه که نکرده اند. بخشی از یک صعود بودند و پاداش خارج از عرفش را گرفته اند. اگرچه خود کفاشیان و دوستانش به خوبی می دانند باید اگر پاداشی بود برای ستاره ای مثل اشکان دزاگه که در این مسیر مصدوم شد هم در نظر می گرفتند و نکردند و این اشتباه زشت شان بود. به هر حال جای این ترسیدن، فیلتر کردن و هراس داشتن است که سبب می شود کریمی که چند کارت هدیه را بهانه ای کرده برای تاختن به یک فدراسیون، بر تصمیمش مصمم تر شود

اصلا چه باکی دارید که یکبار خیلی شفاف بگویید در دوران مدیریت تان چه تصمیماتی درباره تبلیغات محیطی فوتبال گرفته اید؟ حدای ناکرده مگر تخلفی انجام شده که باکی داشته باشید؟ فدراسیونی که از نظر نتیجه گیری، موفق ترین فوتبال آسیاست و به قول خودتان، فیفا اسمش را فدراسیون 5 ستاره گذاشته است، چرا باید بترسد از اینکه مثلا درباره فعالیت های شان یکی بگوید شفاف سازی شود.

اتفاقا بیایید، خود علی کریمی را هم بنشانید و قانعش کنید به این شفافیت و نشان دهید این موفقیت الکی بدست نیامده تا او هم قانع شود و همه پتانسیل محبوبیتش، محبوبیت نه فقط او که علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی، جواد نکونام، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان که این روزها همگی از شما کمی دلخورند به کمک فوتبال موفق تان بیاید. شما یک گام بردارید، بی شک مردم هم از پی تان می آیند و فوتبال موفق تر از همیشه به پیش می رود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir