چالش جدید و زیبا در بین فوتبالیست های کشورمان؛ چالش خرید کانکس!
چالشی در بین فوتبالیست های کشورمان شکل گرفته است که یکدیگر را به خرید کانکس برای زلزله زدگان دعوت می کنند.

چالش زیبا و قلب بزرگ فوتبالیست ها

به تازگی چالش مهم و زیبایی در فضای مجازی شکل گرفته که در آن، فوتبالیست ها یکدیگر را برای خرید کانکس جهت اسکان موقت زلزله زدگان غرب کشورمان دعوت می کنند.

این چالش که با ورود شرکت های صنعتی بزرگ شکل جدی به خود گرفته بود، به فوتبالیست ها رسید و در گام اول، خسرو حیدری و امید ابراهیمی دو باجناق دوست داشتنی فوتبال ایران و باشگاه استقلال وارد کارزار خرید کانکس شدند.

آنها سپس روزبه چشمی، پژمان منتظری و سیدمهدی رحمتی را به این چالش خرید کانکس دعوت کردند و روزبه چشمی نیز حالا از مهدی طارمی خواسته وارد عمل شود و به این چالش بیاید و...

اتفاقات بسیار زیبایی در فوتبال ایران و بین فوتبالیست های مطرح کشورمان در حال رقم خوردن است. آنها با آگاهی از شرایط زلزله زدگان عزیز کشورمان شرایطی را رقم می زنند تا بتوانند در حد توان و بضاعت شان به مصیبت زدگان زلزله کمک کنند و این موضوع باید از سوی همه مردم ایران دیده شود به خصوص آنهایی که همیشه اعتقاد دارند فوتبالیست ها سنگدل هستند و هرگز به دنبال امور خیریه نمی روند بلکه همواره به دنبال افزایش درآمدزایی هستند.

چالش زیبایی که شروع شده، مستقیما با قلب بزرگ فوتبالیست ها در ارتباط است. امیدواریم حالا که به همت استقلالی ها سرنخ آغاز این چالش شکل گرفته، با ورود فوری پرسپولیسی ها، تراکتوری ها، سپاهانی ها، ذوبی ها و اصلا تمام اهالی فوتبال ایران، ماجرای خرید کانکس به یک اتفاق بزرگ و تاریخی بدل شود.

در صورتی که فوتبالیست های ایرانی با همین قدرت و انگیزه کمک به همنوع وارد عمل شوند، بدون شک در کمتر از یک ماه آینده، کانکس های زیادی برای اسکان موقت زلزله زدگان استان کرمانشاه خریداری خواهد شد. امیدواریم نذر این فوتبالیست های خیرخواه مقبول درگاه احدیت باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی