واکنش معاون وزیر به حضور بانوان در ورزشگاه با چهره مردانه
محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به حضور بانوان با چهره مردانه در استادیوم ها واکنش نشان داد.

در تلاش برای ورود بانوان به ورزشگاه هستیم

پس از اتمام مجمع فدراسیون شنا محمدرضا داورزنی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها با چهره مردانه گفت: این موضوعی است که از سال‌های گذشته درگیر آن هستیم و وزارت در حال پیگیری و برطرف ساختن آن است. البته هدف اصلی ما حضور بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها است. وزارت سعی می‌کند شرایط را برای رشته‌هایی که تماشای آن‌ها مشکل شرعی ندارند را برای عموم و خانواده‌ها فراهم سازد.

او همچنین در مورد برطرف ساختن مشکلات زیر ساختی برای پیشرفت رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو در کشور نیز خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان سعی می‌کند تبصره "88" را بر طرف کند تا زیرساخت‌های مناسب را برای پیشرفت سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو را فراهم کند. همه عوامل سعی خواهیم کرد تا با همدلی و هدفگذاری‌های بلند مدت این مساله را بر طرف کرده تا شاهد موفقیت رشته‌های پایه و مدال آور در کشور باشیم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره حاضر شدن برخی از کاندیداهای دو تابعیتی در مجامع مختلف نیز، بیان‌ کرد: کاندیدایی که هم پاسپورت ایران و هم پاسپورت کشورهای دیگر داشته باشد، حق شرکت کردن در مجامع را ندارد و بدون شک ردصلاحیت خواهد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir