اشکان دژاگه سومین ایرانی تیم المپیاکوس
براساس خبرها ی منتشر  شده اشکان دژاگه به تیم المپیاکوس خواهد پیوست

اشکان دژاگه در راه المپیاکوس

درست یکی دو روز بعد از قطعی شدن حضور احسان حاج صفی در جمع بازیکنان المپیاکوس به عنوان دومین ملی پوش ایرانی بعد از کریم انصاری فرد خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر این که بعید نیست تا چند روز آینده یکی دیگر از سرشناس ترین ملی پوشان ایران هم سر از این تیم در آورده و مثلث رویایی در قهرمان ایران تشکیل شود.

اشکان دژاگه کاپیتان دوم تیم ملی ایران که نیم فصل اول رقابت های باشگاهی در اروپا را بدون تیم گذرانده بود جدیدترین نامی است که رسانه های یونانی به باشگاه المپیاکوس مرتبط دانستند. این بازیکن که مدیربرنامه اش محمودرضا فاضلی همان مدیربرنامه ستاره های ایرانی شاغل در یونان است با توجه به ارتباط خوبی که میان این مدیربرنامه و باشگاه های شهر آتن وجود دارد حالا در نزدیکی های باشگاه المپیاکوس قرار گرفته است.

بنا به اعلام یکی از رسانه های یونانی اشکان دژاگه ممکن است براساس توافقی که میان فاضلی و سران المپیاکوس رقم خورده بعد از انتقال پرسرو صدای احسان حاج صفی به جمع قهرمانان یونان سومین شکار ایرانی این تیم لقب بگیرد که باید منتظر ماند و دید در روزهای آتی این اخبار درست مثل خبرهای پیرامون حاج صفی و شجاعی درست از آب درمی آید یا نه؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی