درخشش صلاح باعث پیوستن کوتینیو به بارسلونا می شود
احتمال انتقال کوتینیو به بارسلونا در این زمستان وجود دارد.

کوتینیو به بارسلونا نزدیک شد

از تابستان گذشته و از زمانی که نیمار با یک رقم سنگین از بارسلونا به پاریسن ژرمن رفت، بارسلونا به دنبال این است تا جای خالی او را پر کند. بارسا که تا امروز به دنبال پر کردن جای خالی ژاوی هافبک افسانه ای خود است، خیلی برایش سنگین بود تا یک ستاره بزرگ مثل نیمار را مانند ژاوی یا دنی آلوز از دست بدهد.

در این بین برای پر کردن جای خالی نیمار گزینه هایی زیادی مطرح شد، اما جدی ترین و شاید بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی نیمار برزیلی یک بازیکنی در سطح و اندازه های خود او برای بارسلونا لازم بود. از نظر مسولان و هواداران بارسلونا فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی تیم لیورپول که اتفاقا خیلی هم طرفدار بارسلونا است بهترین گزینه برای جایگزینی نیمار بود.

به همین دلیل بارسلونا از زمانی که نیمار از این تیم جدا شد، سریعا به دنبال کوتینیو رفت تا جای خالی نیمار خیلی زود پر شود و تیم از این خروج ناگهانی او آسیبی نبیند. اما انتقال کوتینیو به بارسلونا خیلی هم راحت نبود. مسولان بارسلونا که برای جذب کوتینیو اقدام کردند، شاید در همان روزهای اول فکر می کردند که می توانند به سرعت و به راحتی او را جذب کنند. لیورپول که از این انتقال راضی نبود و نمی خواست ستاره تیمش را از دست بدهد، به هیچ عنوان حتی با رقم های سنگین هم حاضر به فروش کوتینیو ستاره خود نشد تا در این بین بارسلونا به دنبال گزینه بعدی خود برود.

گزینه بعدی بارسلونا برای جانشینی نیمار، عثمان دمبله ستاره 20 ساله دورتموند بود که با تلاش های فراوان از سوی بارسلونا با رقمی بالا جذب این تیم شد. کوتینیو که خیلی دوست داشت هرچه سریع تر به آرزوی خود یعنی بازی برای بارسلونا برسد موقتا از رسیدن به ان توسط لیورپول منع شد و حتی در یکی از بازی های لیورپول بعد از گلی که برای این تیم زد از شدت فشار روانی گریه کرد.

حالا پس از گذشت 4 ماه از نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا دوباره به دنبال جذب کوتینیو است تا شاید بتواند این بار او را با قیمت و شرایط بهتری از لیورپول جذب کند. این بار اما شاید انتقال کوتینیو به بارسلونا مثل تابستانی که گذشت سخت نباشد و این بار کلیدی برای این انتقال وجود داشته باشد. قطعا کلید این انتقال می تواند یک ستاره باشد و آن محمد صلاح مصری خواهد بود.

او با توجه به اینکه در لیورپول به یک بازیکن ثابت و بسیار موثر تبدیل شده است شاید بتواند کلیدی برای انتقال کوتینیو به تیم مورد علاقه اش باشد. صلاح در حال حاضر آقای گل لیگ برتر انگلیس است و با توجه به اینکه ترافیک خط حمله در تیم لیورپول زیاد است، گفته می شود که دیگر یورگن کلوپ به کوتینیو احتیاجی ندارد و می تواند با یک رقم خوب از تیمش جدا شود و به بارسلونا برود. همچنین صلاح امروز جایزه بهترین بازیکن دنیای عرب را از آن خود کرد و او علاوه بر این جایزه کاندید بهترین بازیکن سال قاره آفریقا نیز هست.
به همین دلایل و حضور صلاح در لیورپول بعید نیست که در همین زمستان کوتینیو به بارسلونا بپیوندد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir