معامله کثیفی که در فوتبال کشورمان افزایش یافته است
در تیم های زیادی, دلال ها سعی می کنند بازیکنان جوان  کم سن را با گرفتن پول به تیم ها وارد کنند و در واقع یک معامله کثیف برقرار می کنند!

نفوذ دلال ها و بازیکنان سفارشی در فوتبال

پارسال در نیم‌فصل دوم منصوریان به جوان‌های استقلال میدان داد که البته یک بخش از آن به خاطر حکم فیفا بود او اما ضرر نکرد و تیمش حتی شهرآورد را برد.

امسال هم استقلالی‌ها درون دروازه به حسینی اعتماد کردند و حالا همین گلر جوان تمام رکوردها را یکی یکی می‌شکند. در پرسپولیس هم وقتی طارمی محروم شد یکی مثل علیپور آمد و چپ و راست گل زد تا امروز مدعی اول آقای گلی باشد.

سؤال اینجاست که استفاده از جوان‌ها چه ایرادی دارد که مربیان ما تن به آن نمی‌دهند؟ چرا لیست زیر 23 سال و زیر 21 سال تیم‌ها پر از بازیکنان سفارشی است و در عوض 35 ساله‌ها در میدان جولان می‌دهند؟

استقلال اگر از ابتدای امسال همین قائدی را به طور ثابت در خط حمله می‌گذاشت (البته قائدی بدون حاشیه را) امروز مسلماً بیشتر گل زده بود چون عملکرد 18 هفته‌ گذشته ثابت کرده که مهاجمان استقلال هر هنری داشته باشند گل زدن بلد نیستند.

در پرسپولیس هم ثابت شد که تیم به یک بازیکن خاص وابسته نیست. آنها البته با نفت بحران‌زده مساوی کردند اما برانکو به خاطر برخورد با منشا و احمدزاده «برنده» بود. او هم مثل شفر مسلماً از میدان دادن به جوان‌ها ضرر نمی‌کند اما به شرطی که روی نفرات هجدهم تا بیست و پنجم تیمش نظارت ویژه داشته باشد.

دلال‌ها اگر در هر تیمی نفوذ کنند و نفرات جوان را به آنها قالب کنند حداقل با پرسپولیس و استقلال که میلیون‌ها هوادار دارند، نباید چنین معامله کثیفی بکنند هر چند که در درجه اول خود مدیران و مربیان این دو تیم باید مراقب لیست تیمشان باشند و اجازه ندهند رد پای ژن خوب در نفرات زیر 23 و زیر 21 سال تیمشان دیده شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی