اعلام آمادگی رئال مادرید برای فروش رونالدو!
یکی از نشریات ورزشی معتبر پرتغال از برنامه رئیس باشگاه رئال مادرید برای فروش رونالدو مهاجم پرتغالی این تیم خبر داد.

آمادگی برای فروش رونالدو توسط رئال مادرید

نشریه رکورد پرتغال احتمال فروش کریستیانو رونالدو را قوت بخشیده و نوشته که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید آماده دریافت پیشنهاد برای انتقال ستاره پرتغالی تیمش است.

طبق ادعای این نشریه چاپ لیسبون، پرس به ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های رونالدو برای آغاز مذاکراتش با سایر باشگاه برای جابجایی این بازیکن ۳۳ ساله چراغ سبز نشان داده است.

رکورد در حالی این خبر را منتشر کرده که چندی پیش نیز خودش مدعی شد رونالدو خواهان بازگشت به منچستریونایتد شده چون احساس می‌کند که پرس با خلف وعده‌اش برای عقد قراردادی جدید با کاپیتان تیم ملی پرتغالی به او خیانت کرده است.

اولویت دارنده ۵ توپ طلا که تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با رئال مادرید قرارداد دارد، بازگشت به منچستریونایتد است، باشگاهی که در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ برایش توپ می‌زد و با آن قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شد و سال ۲۰۰۹ آن را با قراردادی ۹۶ میلیون یورویی به مقصد مادرید ترک کرد با این حال بازگشت او به اولدترافورد با توجه به بالا رفتن سنش شاید به این راحتی نباشد، ضمن اینکه شرایط مالی هم کار را برای جابجایی او سخت‌تر می‌کند.

به نوشته آس انتقال رونالدو به منچستریونایتد ممکن است ۱۰۰ میلیون یورو هزینه روی دست منچستریونایتد بگذارد ضمن اینکه پرداخت حقوق درخواستی او که چیزی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو به صورت خالص در هر فصل است، شیاطین سرخ را به کلی از برگرداندن او به اولدترافورد منصرف کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir