آخرین قدم ها برای قرارداد نهایی بین کارلوس کی روش و استرالیا
کارلوس کی روش این روزها پیشنهاد جدی از استرالیا دارد و براساس آخرین خبر, به توافق خیلی نزدیک شده اند.

کارلوس کی روش به استرالیا نزدیک شد

در چشم به‌هم زدنی، جام جهانی‌ روسیه می‌رسد و در چشم به‌هم زدنی، رقابت جام ملت‌های امارات. تیم ملی ایران باید در سال آینده در این دو تورنمنت معتبر حاضر شود و برای موفقیت بجنگد.

تكلیف جام جهانی‌ كه از حالا مشخص است. كی‌روش روی نیمكت ایران می‌نشیند و تیم ملی تلاش می‌كند تا به دور دوم برسد. پرونده رقابت‌های جام جهانی‌ كه بسته شد، تیم ملی تنها مدت كوتاهی تعطیل خواهد بود و پس از آن باید سریعاً برای حضور در جام ملت‌های امارات استارت بزند.

در دوره قبلی، كی‌روش پس از بازی بوسنی از بازیكنان خداحافظی كرد و رفت اما با فشار مردم، سرانجام فدراسیون مجبور شد قرارداد این مربی پرتغالی را تمدید كند. كارلوس ماند و همراه با ایران به جام ملت‌های استرالیا رفتند تا برای قهرمانی مبارزه كنند.

در نهایت ایران نتوانست عراق را شكست دهد و از رقابت‌های جام ملت‌ها كنار رفت. این دوره هم نگرانی‌های زیادی وجود دارد. تیم ملی بعد از جام جهانی‌ باید سریعاً تكلیف نیمكت خود را روشن كند. قطعاً از نظر مردم بهترین گزینه كارلوس كی‌روش است چراكه تیم قدرتمندی ساخته و سال‌‌هاست با همین تیم در آسیا امپراطوری می‌كند اما آخرین خبرها حكایت از آن دارد كه شاید جام جهانی‌ آخرین تورنمنت كی‌روش با تیم ملی ایران باشد. كارلوس گویا از كار در ایران خسته شده و قصد دارد به فضای جدید برود.

استرالیا جدی‌ترین مشتری كارلوس كی‌روش است و از مدتی قبل به او پیشنهاد داده تا بعد از جام ملت‌ها روی نیمكت این تیم بنشیند. كی‌روش گویا در آستانه توافق نهایی با این كشور قرار دارد. شنیده می‌شود تنها مشكل كارلوس برای امضای این قرارداد فاصله دور این كشور با اروپاست.

كی‌روش اگر با این مشكل كنار بیاید به احتمال زیاد قرارداد خود را با استرالیا نهایی می‌كند. در این بین، فدراسیون فوتبال منتظر نشسته تا عملكرد تیم ملی در جام جهانی‌ را ببیند. اگر كی‌روش قبل از روسیه با استرالیا توافق كند كه هیچ، اگر نه فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی‌ درباره كار با این مربی تصمیم می‌گیرد.

بازیكنان تیم ملی علاقه زیادی دارند قرارداد كارلوس كی‌روش تمدید شود و قطعاً به زودی در این زمینه به فدراسیون فوتبال فشار می‌آوردند. اگر ایران بتواند در جام جهانی‌ روسیه موفق باشد، قطعاً فشار برای تمدید قرارداد كارلوس كی‌روش هم بیشتر خواهد بود. از سویی میل كی‌روش به اینكه یك جام همراه با ایران بیاورد، می‌تواند دلیلی باشد برای اینكه بتوان او را در تیم ملی نگه داشت. باید دید در ادامه راه چه اتفاقی می‌افتد؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی