افشاگری درباره تصادف جنجالی مهدی قائدی + کروکی تصادف
کروکی تصادف مهدی قائدی منتشر شده است و جزئیات جدیدی از علت این حادثه تلخ منتشر شده است.

انتشار کروکی تصادف مهدی قائدی

 روز گذشته، مدارکی به دست‌مان رسید که پرده از تصادف پرابهام دوشنبه گذشته در بلوار امام علی (ع) بوشهر برداشت.

در این تصادف مبهم، مهدی قائدی به همراه احمدرضا شاکر و سه نفر دیگر از دوستان‌شان حضور داشتند. ساعاتی بعد از آن، در حالی که هیچ‌کس از وقوع چنین حادثه‌ای خبر نداشت، پلیس راهور بوشهر در گزارش اعلام کرد قائدی و دوستانش در این سانحه حضور داشته‌اند و حال یکی از سرنشین‌ها وخیم است. همچنین در گزارش‌های اولیه اعلام شد مهدی قائدی به دلیل پارگی شکم با خونریزی کبد و آسیب‌دیدگی طحال روبه‌رو شده است.

در همان ساعات اولیه تصادف سرهنگ کشکولی رئیس پلیس راهور بوشهر فاش کرد مهدی قائدی پشت فرمان بوده، با این حال او تأکید کرد پزشک قانونی باید نظر نهایی را در این‌باره بدهد. شاهدان ماجرا می‌گفتند پارگی شکم قائدی به این دلیل بوده که فرمان ماشین در دل او فرو رفته است.

24 ساعت بعد هم فیلمی منتشر شد که ابهامات را بیشتر و بیشتر کرد. این فیلم حکایت از آن داشت که یک خانم در خودرو حضور داشته است و حاضران از او می‌پرسند که آیا می‌داند کجاست؟ افشای این فیلم، ابهامات را بیشتر کرد. البته پلیس راهور بوشهر در روز حادثه اعلام کرده بود یک خانم هم در ماشین حضور داشته است.


روز گذشته اما افشای گزارش پلیس بوشهر، بخش زیادی از سؤالات روزهای اخیر را پاسخ داد اما همچنان یک نکته ابهام وجود داشت. در این گزارش ذکر شده بود مهدی قائدی پشت فرمان حضور داشته است. همچنین اسامی هر 4 نفری که در ماشین حضور داشتند در این گزارش به چشم می‌خورد، از جمله خانمی که فیلم او منتشر شده بود. طبق گزارش پلیس از صحنه حادثه، قائدی نتوانست در سرعت بالا ماشین را کنترل کند و به همین دلیل به سمت راست جاده منحرف شد و سپس با جدول برخورد کرد که طی آن ماشین واژگون شد و به نخل‌های خشک شده در آن سوی جدول برخورد کرد.

در این گزارش همچنین ذکر شده که پلیس ساعت 06:06 دقیقه صبح از ماجرا باخبر شده و هنوز این مسئله برای همه یک ابهام بزرگ است که چرا از ساعت 01:25 بامداد کسی با پلیس تماس نگرفته است؟ این گزارش همچنین بعضی از اظهارات از جمله عدم آسیب‌دیدگی طحال قائدی را رد کرد و در کل حاوی اطلاعات مهمی بود.


روز گذشته اما به کمک منابع خبری در بوشهر، توانستیم به کروکی حادثه هم دست پیدا کنیم. در این گزارش تأکید شده مهدی قائدی پشت فرمان بوده است. همچنین در آن تأکید شده قائدی گواهینامه ندارد و پلیس آن را مشاهده نکرده است.

ولی یک ابهام بزرگ دیگر هم وجود داشت‌؛ چرا ماشین منحرف شده است؟ مادر مرحوم شاکر به خبرنگار ما گفت شنیده یک دستگاه پرادو از پشت با ماشین ‌ام‌وی‌ام برخورد کرده است. تحقیقات ما در این زمینه نشان داد شایعه درست بوده و ماشین ‌ام‌وی‌ام به دلیل برخورد با یک پرادو از مسیر منحرف شده است. پس از بررسی‌ها و ادعای حاضران مشخص می‌شود دو خودروی ‌ام‌وی‌ام و پرادو کورس گذاشته بودند و قائدی در لحظه‌ای که احساس می‌کند احتمال انحراف وجود دارد، روی ترمز می‌زند. در این لحظه راننده پرادو نمی‌تواند خودروی خود را کنترل کند و با شدت زیاد به پشت ‌ام‌وی‌ام ضربه‌ای وارد می‌کند.

بدین ترتیب ماشین منحرف شده و به سمت راست جاده می‌رود و در اثر برخورد با جدول، معلق شده و چند چرخ می‌خورد. به گفته منابع آگاه، راننده پرادو هم که آشنای قائدی و دوستانش بوده، آسیب ندیده و در روزهای اخیر توضیحاتی در این‌باره به پلیس داده است.


در این بین اما اتفاقات دیگری هم افتاده است. با وجود گزارش پلیس امین حسن‌پور کسی که ‌ام‌وی‌ام متعلق به اوست، در اظهاراتش به پلیس گفته او پشت فرمان بوده است. حسن‌پور حتی در صحبت‌هایی هم که با مادر مرحوم شاکر داشته، تأکید کرده مهدی قائدی پشت فرمان نبوده است. پلیس در حال بررسی بیشتر درباره این حادثه است ولی گزارش‌های اولیه تأیید می‌کند اظهارات حسن‌پور، خلاف واقعیت است. با این حال در روزهای آینده و پس از بررسی‌های بیشتر مشخص می‌شود اصل ماجرا چه بوده و چه کسی پشت فرمان ‌ام‌وی‌ام حضور داشته است.


کروکی تصادف مهدی قائدی

کروکی تصادف مهدی قائدی
ghaedi2.jpg



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی